شناسهٔ خبر: 713444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

انتقاد معاون پارلماني از تکفيري‌هاي منطقه

صاحب‌خبر -

معاون امور مجلس رييس جمهوري گفت: گروهک تروريستي داعش که به راستي مزدور اسراييل و حکام نالايق عربي است، به جاي اينکه به دفاع از ملت ستم ديده غزه برخيزد بر خلاف ادعاي دروغين خود، تيغ را زير گلوي مسلمين گذاشته است.
حجت الاسلام والمسلمين «مجيد انصاري» در نشست اداري معاونت امور مجلس رياست جمهوري با برشمردن جنايات متعدد رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم غزه، رفتار مدعيان حقوق بشر و مجامع بين المللي را مايه شرمساري آنان خواند.
معاون امور مجلس رييس جمهوري گفت: اگر اين اتفاق هاي ناراحت کننده براي اسرائيلي ها رخ مي داد، آيا کشورها و سازمان هايي که مدعي طرفداري از حقوق بشر هستند اين گونه رفتار مي کردند؟ آيا اگر کودکان اسرائيلي نيز مانند کودکان مظلوم و دردمند غزه به خاک و خون کشيده مي شدند، دنيا همانند امروز سکوت مي کرد؟
وي ادامه داد: براي کشورها و سازمان هايي که مدعي طرفداري از حقوق بشر هستند جاي تاسف و شرمساري است که يک روز براي به خطر افتادن زندگي چند پرنده غوغا به پا مي کنند ولي امروز چشم خود را بر جنايت هاي متعدد صهيونيست ها بسته اند.
معاون امور مجلس رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به جنايات گروهک تروريستي داعش در سوريه و عراق، اظهار داشت: گروهک تروريستي داعش، که به راستي مزدور اسراييل و حکام نالايق عربي است، به جاي اينکه به دفاع از ملت ستم ديده (مردم فلسطين) برخيزد و از کيان مسلمين دفاع کند، بر خلاف ادعاي دروغين خود، تيغ را زير گلوي مسلمين گذاشته و بدترين و زشت ترين جنايت هاي بشري را در عراق و سوريه رقم مي زند.
انصاري در ادامه سخنان خود به مشکلات فراواني که فراروي دولت يازدهم از آغاز تا کنون قرار داشته اشاره کرد و گفت: دولت تدبير و اميد از ابتداي کار با مشکلات فراواني از جمله مساله اصلي تورم و رکود رو به رو بود که برهمين اساس دولت در يازده ماه اخير تمام تلاش خود را به کار بست تا تورم لجام گسيخته 44 درصدي را کاهش دهد.
وي گفت: تورم زودتر از موعد به نرخ 24 درصد کاهش يافت و دولت در دو هفته گذشته، اهتمام خود را بر مساله رکود متمرکز کرده است.
وي با ابراز اميدواري نسبت به اينکه تا دو سال آينده اقتصاد کشور از رکود فعلي خارج شود، گفت: چندين جلسه اخير دولت به موضوع تهيه لايحه اي جامع براي خروج از رکود صرف شده است که در نخستين هفته کاري مجلس تقديم پارلمان خواهد شد.
انصاري با بيان اينکه ماه هاي پرکارتري نسبت به ماه هاي اوليه سال در پيش است، خاطر نشان کرد: تهيه قانون جامع خروج از رکود از يکسو و تصويب آن ازسوي ديگر و همچنين تشکيل ستاد تدوين برنامه ششم توسعه کشور باعث شده است تا در ماه هاي باقي مانده سال، حجم کاري همکاران معاونت پارلماني رياست جمهوري افزايش يابد تا دولت بتواند در تعامل با مجلس و همکاري نمايندگان، مشکلات کنوني کشور را حل کند.

نظر شما