شناسهٔ خبر: 71278669 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

جدیدترین کمپین سراسری اُکالا با شعار «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد

با نزدیک شدن به نوروز، نیاز به خرید باکیفیت و حساسیت به قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند. اُکالا برای پاسخ به این نیاز و در مسیر ماموریت خود، یعنی خلق تجربه خرید راحت و به‌صرفه برای کاربران در سراسر کشور، کمپین «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» را اجرا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

کمپین جدید اُکالا با شعار  « بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی » با فاصله زمانی کمی از کمپین « رایگان می‌رسونمش » شروع شد . فاز محیطی کمپین در راستای اطلاع‌رسانی « بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی » از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه در تهران و چند شهر دیگر شروع شده است . این جشنواره از ابتدا تا نیمه‌ی اسفند با تخفیف‌هایی تا ۷۰ % اجرا خواهد شد و از ۱۵ اسفندماه تا پایان سال، با بخش بازی‌ها و جوایز بزرگ ادامه خواهد داشت .

کمپین سراسری جدید اُکالا در مدیوم‌های گوناگونی مانند سازه‌های محیطی، تبلیغات دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و اجرا می‌شود . هدف این جشنواره بزرگ ایجاد آگاهی از مزیت‌ها و ارزش‌های پیشنهادی اُکالا مانند خرید به‌صرفه در قالب تخفیف‌ها و ارسال رایگان است .

بیشترین تخفیف‌ها در بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی

با نزدیک شدن به نوروز، نیاز به خرید باکیفیت و حساسیت به قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند . اُکالا برای پاسخ به این نیاز و در مسیر ماموریت خود، یعنی خلق تجربه خرید راحت و به‌صرفه برای کاربران در سراسر کشور، کمپین « بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی » را اجرا خواهد کرد .

رضا عباسی معاون بازاریابی اُکالا در این باره گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۳ هر سبد خرید با بهره‌مندی از تخفیف‌ها در اُکالا به‌طور متوسط ۲۲ درصد به‌صرفه‌تر از خرید آفلاین بوده است . منطق طراحی این جشنواره، اوج گرفتن تقاضا و حساسیت به قیمت در ماه‌های پایانی سال است و با این نگاه در پلتفرم اُکالا از بازه ۱ تا ۱۵ اسفند بزرگ‌ترین حراج از لحاظ گستردگی و میزان تخفیف‌ها اجرا خواهد شد .

جدیدترین کمپین سراسری اُکالا با شعار «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد

ارسال همیشه رایگان

اُکالا پیش‌تر، دلیل انتخاب شعار کمپین قبلی خود، « رایگان می‌رسونمش » را اهمیت هزینه ارسال در تصمیم به خرید آنلاین مشتریان اعلام کرده بود . در این کمپین هم « ارسال رایگان » به عنوان مزیت رقابتی جذاب اُکالا در لایه‌ی دوم پیام به مخاطب یادآوری شده است . معاون بازاریابی اُکالا همچنین بیان کرد : از ابتدای سال ۱۴۰۳ تنها با ارسال رایگان، هر کاربر اُکالا به‌طور میانگین ۲۹۰ هزار تومان هزینه کمتری برای خرید محصولات خود پرداخت کرده است . ارسال رایگان بدون قید و شرط، یکی از ارزش‌های پیشنهادی اُکالا در تکمیل تجربه‌ی خرید به‌صرفه است .

برندهای مطرح  FMCG ، دیگر بازیگران اصلی کمپین بزرگ اُکالا

این کمپین هم مانند دیگر کمپین‌های سراسری اُکالا، با همکاری برند‌های مطرح محصولات سوپرمارکتی مثل کاله، بهروز، پریل، پرسیل، عقاب، تی‌رکس، و ..  اجرا می‌شود . رضا عباسی در این مورد گفت : برندهای مشارکت‌کننده در کمپین پیشین اُکالا « رایگان می‌رسونمش » ، رشد ۲ . ۵ برابری فروش را تجربه کردند و ما پیش‌بینی می‌کنیم در این کمپین فرصت رشد فروش برندها و محصولات سوپرمارکتی در پلتفرم اُکالا بیش از هر زمانی فراهم باشد

 اُکالا در ۷ سال فعالیت، با تمرکز بر بهبود کیفیت و سرعت بخش‌های عملیاتی خود، ارائه تخفیف‌های گسترده و ارسال رایگان تلاش کرده تجربه خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی برای کاربرانش در سراسر کشور متحول کند . جشنواره « بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی » اقدامی دیگر در راستای همین ماموریت است .