با گذشت ۱۵ سال از آغاز به کار هایپراستار، حالا این مجموعه با اتکا به نوآوریهای خود در صنعت خردهفروشی، منافع مشتریان را تامین کرده و استانداردهای بازار خردهفروشی را تعریف کرده است.
اما چه چیزی طی این سالها تا به این حد، تجربهی خرید از این فروشگاه را متفاوت کرده که بسیاری از مردم و متخصصان آن را به عنوان پیشرو صنعت خردهفروشی مدرن در ایران میدانند؟ چهار مزیت این فروشگاه، مواردی بود که برای اولین بار به صورت منسجم و یکباره ارائه شده و تحولی در این صنعت رقم زده است.
قیمتهای بهصرفه؛ اولین مزیت هایپراستار
هایپراستار فعالیت خود را با شعار «همیشه ارزانترین» آغاز کرد. این شرکت قصد داشت با ارائه محصولات با قیمتی کمتر از بازار و نیز تخفیفهای متعدد، امکان صرفهجویی در هزینههای را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. این مدل که اساس خردهفروشی مدرن را در دنیا تشکیل میدهد، رویکرد جدیدی در بازار رقم زد و ارائه تخفیف را به بخشی جدانشدنی از این صنعت تبدیل کرد. حالا هایپراستار علاوه بر قیمت رقابتی، کیفیت را نیز مد نظر دارد و مزیت «به صرفه بودن» را به مشتریان ارائه میکند. از سوی دیگر با راهاندازی باشگاه مشتریان خود، تخفیفهای ويژه اعضا و بازگشت وجه، را نیز به دایره خدمات خود افزوده است تا مشتریان بتوانند حتی برای خریدهای بعدی نیز، از پیش مبلغی در حساب کاربری خود داشته باشند.
گستردگی محصولات؛ مزیت انجام خرید در یک زمان و مکان
امروزه زندگی شهری، «زمان» را پیش از هر دورهی دیگری به کالایی گرانبها تبدیل کرده است. هایپراستار با فراهم کردن طیف گستردهای از محصولات تازه اعم از نان، میوه و سبزیجات گرفته تا لوازم خانگی بزرگ و کوچک، این امکان را به مشتریان خود میدهد تا بتوانند همه خریدهای خود را در یک زمان و مکان انجام دهند و علاوهبر هزینه، در زمان نیز صرفهجویی کنند.
تنوع؛ مزیت ارائهی حق انتخاب به مشتری
هایپراستار در سال گذشته بیش از ۳۲ میلیون بازدیدکننده داشته است. این یعنی اقشار مختلف جامعه، با سلایق گوناگون به این فروشگاه مراجعه میکنند. هایپراستار برای پوشش دادن نیازهای همه مشتریان خود، تنوع بالایی از محصولات را ارائه میکند و به آنها حق انتخاب میدهد تا بتوانند کالاهای خود را متناسب با سطح درآمد، نیاز و سلیقهشان، تهیه کنند. تنوع در هایپراستار به معنی ارائه محصولات برندهای مختلف، تنوع قیمتی و نیز مدلهای گوناگون از یک کالا است تا مشتریان بتوانند متناسب با سبک زندگی خود، نیازهای خود را تامین کنند.
تجربه خرید؛ تبدیل خرید به تفریح و سرگرمی
خرید دیگر منحصر به تامین مایحتاج خانه نیست. بلکه تجربهای چندجانبه است که سرگرمی، راحتی، احترام و... را نیز شامل میشود. هایپراستار مشتری را در مرکز خدمات خود قرار داده و تلاش میکند آنچه در خردهفروشی در دنیا رایج است را در بازار ایران اجرا کند و تجربهای بینقص برای مشتریان رقم بزند. از جمله اینکه قرار گرفتن فروشگاههای هایپراستار در مر ا کز خرید بزرگ، خرید را به تجربهای جذاب و سرگرمکننده تبدیل کرده که در آن مشتریان میتوانند سایر نیازهای خود را نیز برطرف کنند.
مجموع این مزایا، هایپراستار را پس از ۱۵ سال در نقطهای قرار داده که مروج شیوهای جدید از خردهفروشی در کشور باشد و با تعریف استانداردهای جدید در بازار ادامه دهد.