شناسهٔ خبر: 70925326 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

انتشارات مدام منتشر کرد؛

چه کسی مشتری مرا دزدید؟

کتاب «چه کسی مشتری مرا دزدید؟» از سوی انتشارات مدام منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در معرفی کتاب آمده است: چه کسی مشتری شما را دزدیده است؟ علت آن چیست؟ چطور می‌توانید جلوی آن را بگیرید؟ چطور می‌توانید مشتریان ازدست‌رفته را بازگردانید؟ این‌ها مهم‌ترین سؤالاتی هستند که اکثر سازمان‌ها با آن مواجهند.

«چه کسی مشتری مرا دزدید؟» راهنمایی جامع و کاربردی برای برنامه‌ریزی و استقرار فرایندهای وفاداری مشتری است. این راهنما، کاملاً قابل اجراست چراکه آن‌چه را مشتریان می‌خواهند ایجاد می‌کند.

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• چطور خود را جای مشتری بگذارید و از دید او به محصولات، خدمات و شرکت خود بنگرید.

• اگر مالک، مدیرعامل و یا مدیر شرکتی باشید. چطور می‌توانید جلوی ریزش مشتری را بگیرید و مشتریان را وفادار کنید.

• اگر دانشجو هستید و یا به فکر شغل آینده‌تان هستید، چه دانشی برای

مدیریت ارتباط و وفاداری مشتری مورد نیازتان است؟

• چه باورهای غلطی در مورد مشتریان وجود دارد؟

• چطور باید مشتریان را وفادار کرد و به‌جای محصول و خدمات به آن‌ها راه‌حل ارائه داد؟

• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر.

این کتاب توسط هاروی تامپسون نوشته شده و با ترجمه فرشید عبدی ۳۴۸ صفحه و شمارگان ۱۰۰ نسخه با قیمت ۳۹۰ هزار تومان عرضه شده است.