شناسهٔ خبر: 70783796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برقراری بیش از یک میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، یک میلیون و ۸۸ هزار و ۹۸۱ تماس با پلیس ۱۱۰ برقرار شده که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در یازدهمین کمیسیون کیفی‌سازی و ساماندهی 110 اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، یک میلیون و 88 هزار و 981 تماس با پلیس 110 برقرار شده که نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته و از مجموع تماس‌های برقرار شده 363 هزار و 565 مورد منجر به عملیات شده است.

وی عنوان کرد: عملیات‌های انجام شده پس از برقراری تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: 725 هزار و 416 تماس نیز منجر به راهنمایی و ارشاد تماس گیرندگان شده و نیازی به عملیات نبوده است.

حاجیان به اهتمام پلیس برای رسیدگی فوری به مشکلات مردم اشاره و عنوان کرد: ماموران پرتلاش انتظامی پس از برقراری تماس با مرکز 110 و ابلاغ ماموریت به آن‌ها بدون فوت وقت و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه و یا امدادخواهی رسانده تلاش می‌کنند در کنار شهروندان باشند و احقاق حق کنند.

وی با بیان اینکه پلیس هیچ هدفی جز خدمت به شهروندان و یاری رساندن به آن‌ها ندارند، گفت: مردم شریف کرمانشاه امروز پلیس را از خود می‌دانند و در عین حال که همکاری خوبی با مأموران انتظامی دارند در زمان مشکل انتظار دارند که پلیس به یاری آن‌ها بشتابد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکسی به هر بهانه‌ای بخواهد از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

حاجیان گفت: با همکاری خوب مردم شاهد ارتقای محسوس امنیت در استان هستیم و ان شالله تلاش می‌کنیم این امنیت را تا پایان امسال افزایش دهیم.

انتهای پیام/