شناسهٔ خبر: 7073124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

رد ادعای وزیر احمدی‌نژاد درباره پرونده کرسنت از سوی سخنگوی قوه قضاییه

صاحب‌خبر -
سخنگوی قوه قضائیه گفت: به جز سه کیفرخواستی که قبلاً صادر شده بود، کیفرخواست جدیدی در پرونده بابک زنجانی برای متهمین صادر نشده است.
محسنی اژه‌ای در هشتاد و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه درباره این سؤال که شهرداری برخی از املاک وقفی و هبه شده به خود را یا فروخته یا تهاتر کرده است، گفت: اگر هر فردی نسبت به برخی از اقدامات قانونی یا غیرقانونی سازمانی از جمله شهرداری مستنداتی ارائه کند، به طور قطع سازمان بازرسی آن مستندات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش فارس وی درباره اینکه آقای میرکاظمی در مصاحبه با یکی از نشریات مدعی شده بخشی از پول‌های مربوط به پرونده کرسنت به حساب حزب توسعه و اعتدال واریز شده است، گفت: از آقای میرکاظمی باید بپرسید که علت این ادعا و مدارک و مستنداتشان چه چیزی است، ما چیزی در این خصوص ندیده‌ایم.

محسنی اژه‌ای همچنین در پاسخ به این سؤال که آخرین وضعیت پرونده میزان به کجا رسیده است، گفت: افراد هنوز در بازداشت به سر می‌برند و برخی از اموال متهم که در نزد بانک مرکزی وجود داشت میان برخی طلبکاران تقسیم شده است.

وی گفت: همچنین یک ستادی در خود استان خراسان تشکیل شده تا به سرنوشت برخی از این مؤسسات سر و سامان دهد.

یکی از خبرنگاران از اژه‌ای درباره صدور کیفرخواست برای سایر متهمان در پرونده بابک زنجانی پرسید که وی گفت: به جز سه متهمی که قرار است 11 مهر محاکمه شوند، کیفرخواست دیگری صادر نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما