شناسهٔ خبر: 70530716 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

راه‌اندازی بازوی پشتیبان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای پاسخگویی درباره تمکن مالی

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سهامداران بازار سرمایه می توانند پاسخ سوالات متداول خود را درباره تمکن مالی از بازوی پشتیبانی این شرکت در پیام رسان (بله) دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، سهامدارانی که در پیام رسان (بله) حضور دارند می‌توانند از طریق بازوی پشتیبانی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سوالات متداول خود را در خصوص اطلاع رسانی گواهی تمکن مالی و نحوه دریافت گواهی تمکن مالی مطرح کنند.بر این اساس، سهامدارانی که در پیام رسان (بله) حضور دارند می‌توانند از طریق شناسه «csdiran_supportbot@» وارد بازوی پشتیبانی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی شوند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.