به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این طرح که از ابتدای دی ماه شروع شده و تا 10 ماه جاری ادامه دارد مختص تمامی محصولات وارداتی این شرکت از جمله بی ام و و مینی میشود.
یلدانه پرشیا خودرو به دو دسته برای باشگاه مشتریان و مشتریان عمومی تقسیم شده که خدمات گستردهای را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
از جمله خدماتی که با تخفیف در یلدانه خدمات به مشتریان عمومی ارائه میشود، میتوان به : باتری و قطعات (10 درصد)، رینگ و تایر (تا 30 درصد)، تیونینگ (تا 40 درصد) و همچنین تا 35 درصد تخفیف برای اکسسوریهای این شرکت اشاره کرد.
طرح دیگر این شرکت برای مصرفکنندگانی است که عضو باشگاه مشتریان پرشیا خودرو هستند. این طرح در سه سطح privilege ، elite و excellence تعریف شده که خریداران میتوانند از خدمات آن بهره ببرند. به طور مثال سرویس روغن تیپ elite تا 11 درصد، تیپ excellence تا 12 درصد و در نمونه privilege تا 13 درصد تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته شده است. نکته مهم برای مشتریانی که از طریق باشگاه مشتریان از این طرح بهره میبرند این است که ایاب و ذهاب سرویس در محل به صورت رایگان صورت میپذیرد.
این طرح پرشیا خودرو سبب شده تا مشتریان خودروهای بی ام و مینی با آرامش خاطر بیشتری اقدام به خرید خودروهای این برند کنند. ضمن اینکه طرح bsi موجب شده تا مشتریان خودروهای لوکس پس از اتمام گارانتی خود، با تخفیف مناسب اقدام به تمدید آن کنند.
قابل توجه مشتریانی که قصد دریافت خدمات با تخفیف در طرح یلدایی شرکت پرشیا خودرو را دارند میتوانند تا تاریخ 10 دی ماه با مراجعه به نمایندگیهای این شرکت در سراسر کشور از این خدمات بهره ببرند.
برای اطلاع از خدمات میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.
شماره تماس 021-4591 و داخلی 1158-1150-1352-1247
∎