رپرتاژ آگهی- مدیرعامل گروه لوازم خانگی کن در پنل گردهمایی اهمیت برنامه و بودجه در مارکتینگ: مارکتینگ باید باعث افزایش ارزش برند شود.
گردهمایی «اهمیت برنامه و بودجه در مارکتینگ» سهشنبه 13 آذر 1403 با حضور بیش از 150 نفر از نمایندگان برندهای فعال در بازار ایران، در سالن ساختمان وبسایت تحلیلی خبری امبیاینیوز برگزار شد.
در این گردهمایی که در سه بخش ارائه، پنل و ورکشاپ برگزار شد، در بخش پنل با حضور چهرههای نام آشنایی همچون دکتر سعید نبویان، مشاور ارشد کیفی شرکت emrc (پنل گردان)، دکتر فرشید گلزاده، نایبرییس انجمن تخصصی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران و مدیرعامل صنایع لوازم خانگی مادیران، مهندس امیر بنائینژاد، مدیرعامل گروه لوازم خانگی کن، دکتر علیرضا صفاری، مدیرعامل گروه برندهای درسا، حمیدرضا پاکروان، مدیرعامل شیپور و اکبر قهری، مدیرعامل سامانتل برگزار شد. موضوع این پنل نیز همچون خود گردهمایی، بحث «اهمیت برنامه و بودجه در مارکتینگ» بود.
در این پنل، مدیرعامل گروه لوازم خانگی کن با اشاره به چالشهای درآمد و هزینه برای برنامهریزی و تأمین بودجه در مارکتینگ به اهمیت برنامهریزی دقیق در مارکتینگ اشاره و تجارب گروه لوازم خانگی کن در این حوزه را برشمرد. مهندس امیر بنائینژاد، با تشریح دستاوردهای سیستم نرمافزاری کن برای ارائه هدفمند تخفیف به نمایندگان فروش این برند در سراسر کشور اشاره کرد و از مزایای داشبورد مارکتینگ کن بهعنوان ابزاری برای ردیابی هزینههای مارکتینگ در این مجموعه گفت. وی با بیان اینکه مارکتینگ باید در خدمت استراتژی کسب و کار باشد و با برنامهریزی باید سعی کنیم این دو را به یکدیگر نزدیک کنیم، در نهایت مارکتینگ را ابزاری در جهت بهبود ارزش برند دانست و تصریح کرد لازم است شیوههای دقیقی برای ارزیابی اقدامات مارکتینگ در جهت سنجش ارزش برند ارائه شود.
گروه لوازم خانگی کن که از پیشگامان بومیسازی تولید انواع هود آشپزخانه در ایران بوده است، امروزه با تولید مدلهای متنوع اجاق گاز، انواع فر مجهز به هواپز و سینکهای آشپزخانه، از شرکتهای پیشرو در تولید لوازم خانه و آشپزخانه محسوب میشود.