شناسهٔ خبر: 7009153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدال فروزان و بیرانوند در مشهد

دیدار سیاه جامگان و نفت تهران می تواند حاشیه های زیادی در پی داشته باشد و تقابل فروزان و بیرانوند نیز در این میان خالی از لطف نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که در فصل گذشته وظیفه حراست در دروازه آبی های پایتخت را برعهده داشت در این فصل به همراه رسول خطیبی به مشهد رفته تا در ترکیب سیاه جامگان به میدان برود. نماینده مشهد امروز در هفته سوم لیگ برتر پذیرای نفت تهران است و مطمئنا جدال این دو تیم حاشیه های زیادی نیز در پی خواهد داشت. جایی که رسول خطیبی به دنبال اولین برد و البته امتیاز تیمش در فصل جدید است و علیرضا منصوریان نیز با شرایطی تقریبا مشابه به دنبال صید سه امتیازی از مشهد است.

فروزان و بیرانوند هم در این دیدار کار سختی برابر حمله وران حریف در پیش خواهند داشت. دو دروازه بانی که همچنان مدعی دروازه استقلال در فصل آینده هستند و به دنبال این هستند از هر فرصتی برای نشان دادن برتری خود بر رقیب استفاده کنند. بیرانوند که در نظرسنجی پایان فصل گذشته موفق به کسب عنوان برترین دروازه بان لیگ چهاردهم شد، بعد از گل عجیب و غریبی که دریافت کرد در این هفته به دنبال جبران است و فروزان هم در درون دروازه تیمش اینبار نمی خواهد تسلیم شود و امیدوار است با بسته نگه داشتن دروازه تیمش سهم زیادی در کسب امتیاز برای سیاه جامگان ایفا کند. البته او مشکل بزرگی در پیش خواهد داشت و آن هم به خط دفاعی متزلزل تیمش مربوط می شود، جایی که رسول خطیبی را در دو هفته اخیر ناامید کرده و سرمربی سیاه جامگان عنوان کرده به دنبال ترمیم آن و اضافه کردن یکی دو بازیکن در این پست است. خط دفاعی سیاه جامگان نیز مطمئنا در این دیدار به دنبال اعاده حیثیت خود است و این می تواند برای فروزان یک توفیق اجباری باشد تا برابر بیرانوند تیمش را برنده این پیکار ببیند.


نظر شما