این رویداد ۱۲ آذر سال جاری با حضور مدیران تکنولایف و چهرههای شناخته شده حوزه فناوری در خانه کارمان تهران برگزار شد.در این رویداد هادی فرصادی، مدیر بخش مارکتینگ تکنولایف با ارائه آمارهای رشد این برند گفت: «نرخ رشد فروش تکنولایف» از زمان ورود شرکت پارس همراه کاسپین در سال ۹۶ به طور میانگین ۳۳۲ درصد بوده است. بالاترین میزان این رقم را در سال ۱۳۹۹ با نرخ رشد ۵۶۷ درصدی تجربه کردیم. همچنین نرخ مرجوعی کالاها در تکنولایف ۲.۵ درصد است که در مقایسه با فروشگاههای آنلاین جهان، آمار مثبتی محسوب میشود.
افزایش قدرت خرید کاربران تکنولایف
در ادامه این رویداد، امیر حقرنجبر، «مدیرعامل تکنوپی و تکنوگلد» در رابطه با اهداف و نحوه فعالیت تکنوپی گفت: هدف تکنوپی افزایش قدرت خرید کاربران تکنولایف است. بر این اساس با در نظر گرفتن تمامی نیازهای کاربران خود روند آسانی را طراحی کردهایم تا کاربران بدون نیاز به ضامن و تنها با یک قطعه چک بتوانند وام خرید کالا را دریافت کنند. میانگین زمان دریافت این تسهیلات ۵روز است و مبالغ ۱۰ تا ۸۰ میلیون تومان را شامل میشود. تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ماهانه ارائه شده است. مدیرعامل تکنوگلد، در مورد یکی دیگر از سرویسهای جدید هلدینگ تکنولایف گفت: تکنوگلد، امکان خرید و فروش کاملا آنلاین طلای آبشده را بدون اجرت و با هر میزان سرمایهای فراهم میکند. تمام طلاهای خریداری شده توسط کاربران تکنوگلد، در بانک کارگشایی ذخیره و نگهداری میشوند. به منظور افزایش اعتماد و اطمینان کاربران برای انجام معاملات در تکنوگلد، طی یک تفاهمنامه رسمی، مابهازای طلای خریداری شده در تکنوگلد، در بانک کارگشایی ذخیره و رسید آن نزد شرکت تکنوگلد نگهداری میشود. این رسیدها قابلیت استعلام و پیگیری را دارند. امکان دریافت فیزیکی طلا، خرید و فروش آنلاین و شبانهروزی طلا، فروش آنلاین طلا و تسویه آنی و امکان سرمایهگذاری حتی با ۱۰۰ هزار تومان از دیگر مزایای تکنوگلد به شمار میرود.