شناسهٔ خبر: 70043059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

برد شیرین فولادی‌ها در رفسنجان

صاحب‌خبر -

فولاد سیرجان ایرانیان در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان سه بر یک به پیروزی رسید و ۶ بردی شد.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز یکشنبه یازدهم آذر ماه با ۶ دیدار در شهرهای تهران، مشهد، رفسنجان، گرگان، اردکان و اصفهان پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدارهای این هفته مس رفسنجان در سالن ۹ دی میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود و سه بر یک مغلوب حریف شد.

دانیال صادقی(کاپیتان)، امیرحسین همتی، افاق خان، موعود آقاپور، علی حاج محمدی، جابر اسماعیل‌پور و امین رضوی(لیبرو) به سرمربیگری محمدرضا تندروان ترکیب آغازین تیم مس رفسنجان بودند.

بهروز عطایی هم در این مسابقه از ترکیب امین خواجه خلیلی، علی حاجی پور، سید محمد موسوی(کاپیتان)، علیرضا رمضانی، علیرضا عبدالحمیدی و مهدی مرندی(لیبرو) استفاده کرد.

در ست نخست این دیدار مس رفسنجان ۲۵ بر ۱۸ حریف را شکست داد تا نشان دهد عزمی جدی برای کسب پیروزی در خانه دارد اما در ست‌های بعد فولادی‌ها با امتیازات ۲۵ بر ۱۷ ،۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ مس را مغلوب کردند تا به ششمین برد خود دست یابند و با ۲۱ امتیاز موقتا راهی جایگاه سوم جدول شوند تا پایان این دیدارها تعیین کننده جایگاه نهایی تیم‌ها باشد.

مس رفسنجان هم با سه برد و ۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم باقی خواهد ماند.

خضراله ترابی به عنوان نماینده سازمان لیگ و علی یاوری به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حضور داشتند.

مرتضی حسن علائی داور اول و علیرضا پوردهقان داور دوم این مسابقه ۱۱۱ دقیقه‌ای بودند که ۴۰۰ تماشاگر داشت. مصطفی باقری پاسور تیم مس رفسنجان تنها کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

برچسب ها: پاس گرگان, پیکان تهران, جام سی و هشتم, چادر ملو اردکان, سایپا تهران, سپهر صدرا مشهد, شهداب یزد, شهرداری ارومیه, صنعتگران امید, طبیعت, فولاد سیرجان ایرانیان, گیتی پسند اصفهان, لیگ برتر مردان, مس رفسنجان, مهرگان نور, هفته دوازدهم, والیبال