به گفته مدیرعامل تپسی، سهم بازار این شرکت در بخش تاکسیهای آنلاین قطعا بیشتر از ۸ درصد است. مصطفی سیدحسینی همچنین اذعان داشت که سهم بازار تپسی در ۸ شهر برتر کشور بیش از ۲۳ درصد است. این ۸ شهر بیش از ۷۵ درصد از کل سفرهای تاکسیهای آنلاین را شامل میشوند.
در جریان نشست خبری روز گذشته شرکت تپسی، مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی به ارائه آمارهایی از عملکرد تپسی طی ۸ ماه ابتدایی سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته پرداخت. به گفته سیدحسینی درآمد ماهانه سرویس تاکسی تپسی در آبان امسال و در مقایسه با سال گذشته ۱۳۱ درصد رشد داشته و به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است. او اذعان داشت این رشد اگر فقط از طریق تورم بود٬ امروز نهایتا ۲۰ درصد رشد میکردیم.
سیدحسینی همچنین اعلام کرد که بررسیهای تپسی نشان میدهد که ماهانه بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون سفر توسط دو تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی صورت میگیرد که از این تعداد سفر حدود ۳۰ درصد آن در تهران اتفاق میافتد.
سهم بازار ۸ درصدی تپسی کاملا غلط است
مدیرعامل تپسی در خصوص سهم بازار این شرکت از بازار تاکسیهای آنلاین گفت: «اینکه رقیب ما میگوید تپسی ۸ درصد سهم بازار دارد، کاملا غلط است. سهم تپسی از بازار تاکسی آنلاین در ۸ شهر اول بالغ بر ۲۳ درصد است و در شهر مشهد بیش از ۳۰ درصد است. در تهران حداقل ۲۶ درصد، در قم، اصفهان و کرج هم تقریبا ۲۰ درصد است. این ۸ شهر حدود ۷۰ درصد از سفرهای کل کشور را شامل میشوند.»
تپسی شاپ؛ فعلا در تهران
تپسی دکتر؛ تمرکز بر سفارش آنلاین دارو
تپسیگاراژ؛ همچنان در حال رشد و توسعه
دیگر سرویسی که مدیرعامل تپسی در این نشست خبری به وضعیت آن اشاره کرد، سرویس تپسی گاراژ بود. به گفته سیدحسینی تپسی گاراژ یک سرویس خاص است که هر شرکتی توانایی پیادهسازی آن را ندارد و این سرویس امسال رشد خوبی را تجربه کرده است.
∎