شناسهٔ خبر: 69921509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در قالب میز خدمت

رسیدگی به ۹۰ درصد درخواست‌های مردمی مشهد در سه سال گذشته 

با پیگیری دبیرخانه فرمانداری مشهد از ۱۷ هزار مطالبه مردمی بیش از ۹۰ درصد درخواست‌ها رسیدگی شده است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در حاشیه برگزاری میز خدمت در مسجد موسی‌ ابن جعفر(ع) بلوار هاشمیه گفت: بیش از ۱۷ هزار نفر از شهروندان مشهدی مطالبات خود را به صورت حضوری و رو در رو در جلسات سه‌گانه دیدار مردمی با مسئولان این شهرستان در سه سال گذشته مطرح کردند.
محسن داوری افزود: این ارتباط بی‌واسطه با مردم به سه شکل دوشنبه‌های ملاقات مردمی در فرمانداری مشهد، میز خدمت در مناطق مختلف شهری و طرح شهید اصلانی در قالب نشست با شورای اجتماعی محلات به صورت محله محور و مسجد محور انجام می‌شود.
وی گفت: در طرح شهید اصلانی ابتدا به جای عموم مردم، معتمدین و نمایندگان شورا‌های اجتماعی در جلسات حضور دارند و مسائل کلان و مطالبه عمومی محله طرح می‌شود که در این شیوه چهار هزار مطالبه مطرح و رسیدگی شده است.
فرماندار مشهد اضافه کرد: میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف و با حضور عموم مردم و به تفکیک هر بخش کاری در مساجد یا مکان‌های مختلف انجام می‌شود.
داوری افزود: سومین شکل از دیدار‌های مردمی نیز جلسات هفتگی در فرمانداری مشهد است که هر هفته در روز دوشنبه برگزار و در همان جلسه، مطالبات به صورت لحظه‌ای پیگیری می‌شود.
فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: همه مطالبات و مشکلات مطرح شده به صورت مکاتیزه ثبت شده و قابل پیگیری است و فرمانداری مردم را برای رسیدگی به مشکلاتشان به دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی ارجاع می‌دهد.

چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهر‌های «مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود» و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ در آن سکونت دارند.