به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، به منظور رسیدگی به مشکلات زیرساختی، ارتباطی، فناوری اطلاعات به ویژه خدمات تلفن ثابت و همراه، حوزه پستی و پست بانک و با هدف ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان در مصلی نمازجمعه اهواز مدیران و کارشناسان حوزه ICT حضور یافتند.
در دیدار چهره به چهره با مردم و ارتباط بدون واسطه در خدمترسانی به هم استانی ها مسائل و مشکلات بررسی شد.
شهروندان به جز میز خدمت که در هرماه یک مرتبه در مصلی نمازجمعه برگزار می شود، می توانند از طریق شماره تماس 195 و یا مراجعه به سایت 195.cra.ir وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کلیه شکایات، نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه ارتباطی ثبت و پیگیری کنند.
در روزهای دوشنبه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان هر هفته نیز دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان را در برنامه داشته که شهروندان می توانند با مراجعه حضوری در اداره کل ICT و یا سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به شماره 111 مشکلات خود را مطرح کنند.
میز خدمت با حضور ادارات تابعه وزارت در استان، مخابرات منطقه خوزستان و کلیه اپراتورهای ارتباطی در مصلی نمازجمعه اهواز برگزار شد.