اپراتور برزیلی Levu Air Cargo ورود به خدمت (EIS) اولین A321 تبدیل شده به کشتی باری، اجاره شده از SmartLynx را جشن می گیرد با این هواپیما که توسط Precision در ایالات متحده تبدیل شده است، Levu به خانواده اپراتورهای ایرباس در آمریکای لاتین می پیوندد.
اپراتور برزیلی Levu Air Cargo ورود به خدمت (EIS) اولین A321 تبدیل شده به کشتی باری، اجاره شده از SmartLynx را جشن می گیرد با این هواپیما که توسط Precision در ایالات متحده تبدیل شده است، Levu به خانواده اپراتورهای ایرباس در آمریکای لاتین می پیوندد.
به گزارش تین نیوز، ایرباس A321 تبدیل شده بخشی از محبوب ترین خانواده هواپیماهای تک راهرو در جهان است و کارآمدترین کشتی باری در رده خود است. با ظرفیت حمل تا 27 تن و برد 3.800 کیلومتر، این تبدیل به Levu اجازه می دهد تا با انعطاف پذیری و کارایی بیشتری کار کند. A321 به لطف حجم زیاد و ظرفیت بار، کمترین هزینه را برای هر دستگاه در رده خود و همچنین کمترین مصرف سوخت و انتشار CO2 در هر کیلوگرم را ارائه می دهد. سطح مقطع بدنه بهینه شده این هواپیما انعطاف پذیری را برای حمل طیف وسیعی از اندازه های پالت و کانتینر ارائه می دهد و ظرفیت بی نظیری را برای مشتری فراهم می کند.
A321 یک پلت فرم بسیار توانمند برای تبدیل کالای باری ارائه می دهد. کنترل های پرواز Fly-by-Wire، که در A320 پیشگام بودند، عملکرد روان و شباهت منحصر به فرد بین نسخه های مسافری و باری در پیشنهاد فعلی ایرباس را تضمین می کنند. بیش از 18 هواپیمای خانواده A320 سفارش داده شده است و بیش از 11 فروند از زمان ورود این مدل به خدمت تحویل داده شده است که مجموعه وسیعی از هواپیماها را ارائه می دهد که می توانند برنامه تبدیل را برای سالیان طولانی حفظ کنند.
ورود به سرویس A321 Levu توسط NAVBLUE، زیرمجموعه نرم افزار عملیات پرواز ایرباس، با مجموعه ای از راه حل های اختصاص داده شده به بهبود عملکرد، ناوبری و ایمنی عملیات این شرکت پشتیبانی می شود. این راه حل ها با پرداختن به چالش های عملیاتی حیاتی، کارایی عملیاتی خطوط هوایی را افزایش می دهند.
Levu Air Cargo یک شرکت هواپیمایی باربری برزیلی است که در حمل و نقل داخلی و بین المللی تخصص دارد و دفتر مرکزی آن در Campinas و پایگاه های هوایی در سراسر کشور است. در آینده نزدیک، این شرکت قصد دارد از هواپیماهای ایرباس تبدیل شده بیشتری بهره برداری کند.
ایرباس بیش از 1.300 فروند هواپیما در آمریکای لاتین و دریای کارائیب فروخته است که حدود 800 فروند آن در سرتاسر منطقه در حال کار هستند و تقریباً 500 فروند از آنها عقب مانده است. از سال 1994، ایرباس 75 درصد از سفارشات خالص را در منطقه برنده شده است.