به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد محمدی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در کنار تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی مشترکین را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا طرح مذکور در سطح استان در دست اجراست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود: امید است با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژههای بهبود بتوانیم رضایت حداکثری مشترکین را به دست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر سوق دهیم.
وی تصریح کرد: در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت و دقت در ارائه خدمات، فشار و کیفیت آب(بو، رنگ، مزه) نحوه برخورد مامورین قرائت کنتور، میزان آشنایی با سامانه 122، تناسب و شفافیت هزینههای پرداختی و نحوه پاسخگویی و... سنجش میشود.
محمدی درباره نحوه شرکت مردم در طرح سنجش رضایت مشترکین گفت: علاقه مندان میتوانند از امروز، 29 آبان ماه به مدت یک هفته به صورت آنلاین و با استفاده از لینک ذیل
https://survey.porsline.ir/s/u50E4nz
و یا به صورت حضوری و مراجعه به شرکت آب و فاضلاب استان ایلام و امور آبفا در شهرستان های استان در این نظرسنجی شرکت کنند.
انتهای پیام/180/
∎