به گزارش اقتصاد آنلاین، • مصاحبه با شرکتکنندگان:
در جریان نمایشگاه همیشه حضور مطبوعات و رسانه و انجام مصاحبه با صاحبان کسب و کار و بازدیدکنندگان که در نهایت منجر به تهییه گزارشها و انواع رپورتاژ آگهی میشود دارای اهمیت زیادی است. این گزارش ها اغلب در زمینهی دستاوردهای شرکتها، نظرات بازدیدکنندگان در مورد صنعت و کیفیت برگزاری نمایشگاه گرفته میشود. استفاده درست از ظرفیتهای رسانهایی و خبری نمایشگاهها فرصت مناسبی برای برندینگ کسب و کار ها میباشد
• گزارش ها در چه زمینهایی تولید میشوند :
o کارگاهها و همایشهای تخصصی
o مسابقات و جشنوارهها
o نشستهای تجاری و B2B
بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، بار دیگر تاییدی خواهد بود بر موضوع پیشرفت های کشور در مسیر توسعه صنعت ساختمان. حضور پررنگ شرکتهای دانشبنیان و ارائه فناوریهای نوین، نویدبخش آیندهای روشن برای این صنعت است. امید است که این نمایشگاه بتواند در ارتقای کیفیت ساختمانها و افزایش بهرهوری در این صنعت نقش مؤثری ایفا کند.