شناسهٔ خبر: 69793734 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

قطعی تلفن ثابت و عدم آنتن دهی موبایل در صدر شکایات کاربران - اکون

اقتصاد ایران: سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: میزان شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با سال ۱۴۰۲، حدود پنج درصد کاهش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سید محمد امامی سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری عنوان کرد: در مدت هفت ماه اول سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۴۲۰ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۳ شکایت رسیده است.

وی قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمع‌آوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ عنوان کرد.

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درباره زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: غالب شکایات ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی می‌شوند اما چون رسیدگی به برخی شکایات مانند درخواست پوشش و تقویت شبکه، نیازمند ایجاد و بهره‌برداری از سایت و دکل مخابراتی بوده و فرآیندی زمانبر است.

وی درباره دلیل زمانبر بودن فرایند پاسخگویی به شکایات پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه اظهار کرد: ایجاد سایت و نصب دکل و بهره‌برداری از آن نیازمند همکاری مردم، سازمانهای مربوط مانند شهرداری‌ها، دستگاههای دولتی و ... است و در بسیاری از موارد ایجاد هماهنگی و دریافت مجوز از این نهادها زمانبر خواهد شد.

برچسب‌ها: