شناسهٔ خبر: 69769311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برد مس کرمان در دیدار خانگی

از هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، جام آزادگان مس کرمان میزبان نفت و گاز گچساران بود که حریفش را با دو گل بدرقه کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان.گل‌های صنعت مس را در این دیدار وحید نامداری دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی، و آرکان مهدی پور در دقیقه ۸۴ به ثمر رساندند.
تک گل نفت و گاز را احمد داغری در دقیقه ۹۸ از روی نقطه پنالتی، به ثمر رساند.
این دیدار در حالی ۲_۱ رقم خورد که گل دوم نارنجی پوشان، در دقیقه ۸۴ به ثمر رسید و این تیم، از دقیقه ۷۴ بواسطه اخراج عباس زراعتکار، ده نفره شده بود.
مس با این برد، پانزده امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.