عبدالناصر همتی در همایش تامین مالی تولید از بنگاه داری به بنگاه سازی گفت:ما درگیر دو متغیر کلان اقتصادی هستیم که تقریبا دغدغه همه دولت هاست یکی رشد اقتصادی و دیگری تورم.
خبر مرتبط
نظر همتی درباره ارز چند نرخی
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولتها معمولا ارز چند نرخی دوست دارند ولی جز رانت و فساد چیز دیگری ندارد.
وی ادامه داد: با توجه به ساختار نامتناسب اقتصادی هر کاری برای کاهش تورم بکنیم منجر به توقف رشد اقتصادی می شود و اگر بخواهیم رشد را از طریق افزایش اعتبارات حاصل کنیم دچار تورم می شویم.