شناسهٔ خبر: 69744354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاتک سازمان لیگ به پرسپولیس؛ دست خالی سرخ‌پوشان از تبلیغات محیطی / عکس

پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای نحوه محاسبه درآمد تبلیغات محیطی حاصلی نداشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری | حق پخش تلوزیونی، بلیط فروشی و تبلیغات محیطی از بخش‌های بسیار مهم فوتبال دنیا در راه درامدزایی هستند که در فوتبال ما هیچ سودی برای باشگا‌ه‌ها نداشته است. به نقل از تسنیم سازمان بورس با توجه به اسناد حسابرسی شده باشگاه پرسپولیس منتهی به تاریخ 31 خرداد 1403 از این باشگاه درخواست کرده حداکثر تا 16 آبان ماه سال جاری نحوه میزان درآمد محاسبه شده از تبلیغات محیطی را اعلام کنند.

باشگاه پرسپولیس 9 روز دیرتر از تاریخ معین شده یعنی در روز 24 آبان ماه سال جاری با مدیریت ناظر بر ناشران سازمان بورس مکاتباتی داشت و در مورد درآمد تبلیغات محیطی خود توضیحاتی ارائه کرد. 

در این نامه عنوان شده سرخپوشان برای پیگیری درآمد تبلیغاتی خود به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری کرد  اما این 2 نهاد هیچ اسنادی به سرخپوشان ارائه نکردند و به سازمان فرابورس اعلام کردند که هیچ‌گونه عقدقراردادی هم در این رابطه با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام نشده است.

با این اوصاف به نظر می‌رسد فعلاً  میزان این درآمد برای پرسپولیس مبهم باشد.

اسناد مربوط به تبلیغات محیطی باشگاه پرسپولیس

اسناد مربوط به تبلیغات محیطی باشگاه پرسپولیس بخش دوم

اسناد مربوط به تبلیغات محیطی باشگاه پرسپولیس بخش سوم

اسناد مربوط به تبلیغات محیطی باشگاه پرسپولیس بخش چهارم