شناسهٔ خبر: 69728518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

وزیر خارجه در گفتگو با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد؛

آماده‌ مذاکره بر اساس منافع ملی هستیم

سید عباس عراقچی، وزیر خارجه گفت، امروز صبح گفت‌وگوهای مهم و صریحی با آقای رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از تسنیم عراقچی گفت،به عنوان یک عضو متعهد به NPT، ما به همکاری کامل خود با آژانس ادامه می‌دهیم. 

وی افزود:اختلافات را می‌توان از طریق همکاری و گفت‌وگو حل و فصل کرد. ما توافق کردیم که با اراده قوی و حسن نیت پیش برویم.

البته ایران هرگز میز مذاکره درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز خود را ترک نکرده است.

عراقچی ادامه داد:اکنون نوبت اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی است. آماده‌ مذاکره بر اساس منافع ملی و حقوق غیر قابل‌انکار خود هستیم، اما تحت فشار و ارعاب حاضر به مذاکره نیستیم.