شناسهٔ خبر: 69716013 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیا می شود از اموال دولتی استفاده شخصی کنیم؟

حوزه/ برنامه رادیویی «آیا می دانستید؟» موضوع دخل و تصرف شخصی در اموال ادارات را تبیین می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «آیا می دانستید» رادیو معارف موضوعی را مورد سئوال و پرسش قرار داده است که بسیار مورد ابتلاء بوده و آن دخل و تصرف در اموال ادارات است که عموماً افرادی که کارمند و حتی غیر کارمند هستند نیز با این موضوع مواجه اند.

این برنامه بیان گر این مطلب است که اموال اداری تا چه حد مورد استفاده و بهره برداری است؟ آیا استفاده های شخصی جایز است یا خیر؟

لازم به ذکر است «آیا می دانستید؟» به تهیه کنندگی حمید سوری از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۹:۰۵ دقیقه و روزهای شنبه و جمعه ساعت ۸:۵۵ دقیقه از آنتن شبکه رادیویی معارف پخش می شود.

مخاطبین رادیو معارف می توانند تکرار این برنامه را هر شب ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه گوش کنند.

شما مخاطبین عزیز می توانید صوت این برنامه را از همین صفحه بارگزاری بفرمائید.