شناسهٔ خبر: 69715327 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

افزایش مدت گارانتی با اطمینان از کیفیت لاماری ایما انجام شد

مدیر خدمات پس از فروش لاماری گفت: افزایش مدت گارانتی محصول لاماری ایما به دلایل مختلفی افزایش پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

فردای اقتصاد-سینا جلالی در خصوص افزایش مدت گارانتی محصول لاماری ایما تصریح کرد: پس از گذشت ۲ سال از ارایه خدمات به لاماری ایما شاهد پایین بودن نرخ خرابی این خودرو بودیم. در این راستا شرکت آرین پارس موتور تصمیم گرفت که مدت گارانتی را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه مدت زمان گارانتی به ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر افزایش پیدا کرد، افزود: یکی از دلایل مهمی که به افزایش مدت گارانتی منجر شد، اطمینان از کیفیت محصول لاماری ایما بوده است. اکثریت پذیرش‌های ما برای انجام سرویس‌های دوره‌ای و قطعات مصرفی بوده است. طی مدتی که از عرضه لاماری ایما به بازار گذشته، تعدادی از مشتریان پیمایش بیش از ۱۲۰ هزار کیلومتری داشته‌اند و تنها اقدام به دریافت سرویس‌های دوره‌ای کرده‌اند. یکی از مشتریان لاماری در کمتر از ۲ سال بیش از ۱۸۰ هزار کیلومتر پیمایش داشته و در این مدت تنها برای سرویس­های دوره ای به نمایندگی­های ما مراجعه کرده است.

مدیر خدمات پس از فروش لاماری درباره اینکه چه تعداد مراجعه از ابتدای سال تا کنون به نمایندگی‌های این شرکت شده است، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰ هزار پذیرش در نمایندگی‌هایمان داشته‌ایم. همانطور که اشاره شد اغلب این مراجعین برای دریافت سرویس‌های دوره‌ای به ما مراجعه کرده‌اند. براساس آمار و اطلاعاتی که در اختیار داریم تعداد بسیار کمی از این خودروها نیاز به تعمیر پیدا کرده‌اند.

جلالی با تاکید بر اینکه از فروش فعلی به بعد، خودروها مشمول افزایش گارانتی خواهند شد، خاطرنشان کرد: در فروش جدید گارانتی محصولات افزایش پیدا کرده و از این به بعد این سیاست برای محصولات لاماری ایما اعمال خواهد شد.

وی در مورد اقدامات این شرکت برای بهبود خدمات رسانی به مشتریان افزود: در راستای افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات پس از فروش، اقدام به رشد کمی و کیفی شبکه نمایندگان خود کرده‌ایم. هم اکنون ۲۷ نمایندگی خدمات پس از فروش در اختیار داریم که تا پایان سال این رقم به ۳۲ نمایندگی خواهد رسید. همچنین در حوزه امداد نیز، ۲۱ خودرو امدادی در کشور داریم که این عدد نیز تا پایان سال افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر خدمات پس از فروش لاماری خاطرنشان کرد: نگاه ما، نگاه توسعه‌ای است و در راستای خدمات رسانی گسترده‌تر به مشتریان گام برمی‌داریم. افزایش مدت گارانتی، افزایش تعداد نمایندگی‌ها و بسیاری اقدامات دیگر همگی در مسیر سیاست‌های توسعه‌ای و آینده‌نگر شرکت قرار دارد.

بیش از ۲ سال است که از عرضه محصول لاماری ایما می‌گذرد و طی این مدت آرین پارس موتور بیش از ۱۶ هزار دستگاه از این محصول را به مشتریان تحویل داده است. در این مدت بسیاری از مشتریان پیمایش‌های چند ده هزار کیلومتری را با لاماری ایما تجربه کرده‌اند. نکته جالب در مورد این محصول آمار بسیار پایین خرابی قوای محرکه آن بوده است. بر اساس گزارش خدمات پس از فروش لاماری، طی سال جاری بیش از ۳۰ هزار خودرو پذیرش شده که غالب این خودروها تنها به منظور دریافت سرویس دوره‌ای و قطعات مصرفی به نمایندگی‌ها مراجعه کرده‌اند. اطمینان از کیفیت محصول و حمایت از مشتریان باعث شده تا آرین‌ پارس موتور اقدام به افزایش مدت گارانتی به ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر کند.