شناسهٔ خبر: 69712179 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

استقبال مسافران از امکان استرداد بدون جریمه در سایت علی‌بابا

علی‌بابا گزارش یک ساله استرداد بدون جریمه را منتشر کرد

صاحب‌خبر -

علی‌بابا، اولین شرکت گردشگری آنلاین در ایران بود که خدمت استرداد بدون جریمه را در اختیار کاربران خود قرار داد. استرداد بدون جریمه، یک نوع بیمه برای بلیت برای مسافران محسوب می‌شود که به موجب آن می‌توانند، بلیت سفر را بدون احتساب جریمه، لغو کنند.

این شرکت طی یک سال گذشته، 100 هزار استرداد بدون جریمه به مسافران پروازهای داخلی خود ارائه کرده است و از بین این تعداد توانسته است رضایت کامل مسافران  را جلب کند.

علی‌اکبر سلطانلو، معاون عملیات علی‌بابا، در رابطه با این محصول می‌گوید «گروهی از مسافران هستند که از سفر خود اطمینان قطعی ندارند یا به هر علتی این احتمال برایشان وجود دارد که شرایط سفر تغییر و سفر لغو شود، اما از طرفی، با توجه به کمبودهای ناوگان هوایی داخلی، لازم است که بلیت سفر خود را پیش از اطمینان قطعی از سفر رزرو کنند. استرداد بدون جریمه محصولی است که به این گروه از افراد کمک می‌کند تا تجربه مطمئن‌تری از سفر داشته باشند.»

او همچنین گفت «به زودی دایره تاثیر این محصول بیشتر می‌شود و کاربران در آینده نزدیک می‌توانند روی همه محصولات سفر، از گزینه استرداد بدون جریمه استفاده کنند.»

این محصول که تا امروز روی پروازهای داخلی فعال بوده است، بیشتر مناسب مسافرانی است که احتمال لغو سفرشان وجود دارد اما از طرفی نیاز دارند که از رزرو پرواز مورد نظرشان اطمینان حاصل کنند.