به گزارش خبرنگار دفاعپرس از خراسان رضوی، حجتالاسلاموالمسلمین «عبدالحسین قنبریان» رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام رضا (ع)، که بهعنوان نماینده آیتالله «سید احمد علمالهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان منصوب شده است، در ششمین جلسه ستاد گرامیداشت مناسبتهای ملی دفاع مقدس و مقاومت خراسان رضوی که در سالن شهید باهنر برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت در حوزه شهدا نیازمند روحیه جهادی است.
وی در ادامه به استناد آیات قرآن کریم ویژگی کار جهادی را برشمرد و افزود: اقدامی که غیظ دشمن را برافروخته کند و نگاه سلطه را در تقابل با ما قرار دهد به تعبیر قرآن کریم عمل صالح محسوب میشود.
نماینده آیتالله علمالهدی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تصریح کرد: در تقابل با نظام سلطه چه ضربه به دشمن وارد کنیم و چه متحمل ضربه شویم در پیشگاه خداوند عمل صالح است.
حجتالاسلام قنبریان تاکید کرد: کار برای شهدا و گرامیداشت مناسبتهای ملی دفاع مقدس و مقاومت در فضای حقیقی و مجازی باعث خشم دشمن و ضربه زدن به آنها میشود.
وی گفت: نگاهمان به فعالیتهای حوزه ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت باید فارغ از وظیفه و تکلیف اداری، باشد و با عشق، علاقه و انگیزه بالا در این مسیر گام برداشت.
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: دشمن به شدت به دنبال ایجاد گسست نسلی است؛ بر همین اساس کارکرد ما باید در راستای برقراری ارتباط نسل جوان با پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت باشد تا این توطئه دشمن خنثی شود.
حجتالاسلام قنبریان خاطرنشان کرد: باید با رعایت حدود الهی و براساس ذائقه نسل جوان برای ارتباط گرفتن با پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و شهدا تلاش کرد.
در این نشست مدیر روابط عمومی و تبلیغات ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در خصوص عملکرد دستگاهها در سامانه سادم و همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مسئول بسیج فرهنگیان استان، رئیس اداره شاهد و ایثارگر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مسئول ایثارگران سپاه امام رضا علیهالسلام و مدیر تأمین محتوای فرهنگی آستان قدس رضوی گزارشی از برنامههای پیشبینی شده به مناسبت شکست حصر سوسنگرد، تشییع شهدای گمنام و عملیات مروارید که به روز نیروی دریایی نامگذاری شده و عملیات طریقالقدس را ارائه کردند.
انتهای پیام/
∎