به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، جلال علمدار، نشتی مسیر انشعاب، شکستگی در شبکه، نشتی در حوضچه کنتور و درخواست قطع و وصل آب را بیشترین تماس ثبت شده در حوادث آب عنوان کرد و گفت: تعداد ۳۱ هزار و ۶۵۵ پرونده در زمینه حوادث آب ثبت و پیگیری و رفع اتفاق شده است.
وی به ثبت و پیگیری هزار و ۸۳۱ فقره حادثه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین حوادث ثبت شده در بخش فاضلاب شامل انسداد و پس زدگی و نشست مسیر تاسیسات فاضلاب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارشهای پیش رو چنانچه آب پشت بام به شبکه فاضلاب شهری متصل میباشد مشترکین باید نسبت به جداسازی و استانداردسازی شبکه داخلی اقدام نموده تا از پس زدگی و ایجاد خسارت جلوگیری شود.
علمدار اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل، خدمات فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری حوادث، شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت کنند.