شناسهٔ خبر: 6961568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

مردم خرمشهر از پنج شهید غواص خط شکن دوران دفاع مقدس استقبال کردند

خبرگزاری ایرنا

خرمشهر-ایرنا-آیین استقبال از پنج شهید غواص خط شکن دوران دفاع مقدس عصر دوشنبه با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان خرمشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR):

به گزارش ایرنا، آیین استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، ساعت 19:30 دوشنبه با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه، ولی الله حیاتی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر، جمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس، مسئولان محلی، خانواده شهیدان و مردم شهرستان در پلیس راه خرمشهر برگزار شد.
آیین وداع با پنج شهید غواص خط شکن دوران دفاع مقدس نیز همزمان با شب سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام با نوای روضه خوانی مداحان اهلبیت در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.
به گفته نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان خوزستان، پیکر پنج شهید غواص، روز سه شنبه- فردا- همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در خرمشهر تشییع و در محوطه مقابل مسجد جامع این شهر آرام می گیرد.
عبدالمجید عقیلی افزود:پیکر پاک این شهدا از چهار راه شهید مطهری خرمشهر به سمت مسجد جامع این شهر تشییع می شود.
ستاد برگزاری این مراسم، از مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر برای حضور در آیین این شهدا دعوت کرده است.
کاروان شهدا از سه روز پیش با استقبال مردم اندیمشک وارد استان خوزستان شد.
چندی پیش، پیکرهای مطهر 270 شهید دفاع مقدس که با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شده بوند، از طریق مرز شلمچه به میهن اسلامی منتقل شد.
از این تعداد، 175 نفر شهدای غواص بودند که اجساد مطهر آنان با دستان بسته در یک گور دسته جمعی در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد.
پیکر مطهر این شهدا 26 خرداد ماه با استقبال بی نظیر مردم در تهران تشییع شد.
3015/6125

نظر شما