شناسهٔ خبر: 69420311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه ساری:

راهپیمایی ۱۳ آبان را باشکوه برگزار کنیم

حوزه/ هجمه‌های اخیر اسرائیل نه باید کوچک شمرده و نه باید بزرگ‌نمایی شود، البته باید محاسبات غلط آن‌ها به هم بخورد و قدرت جمهوری اسلامی و این مردم عزیز به آن‌ها تفهیم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، امام جمعه ساری در سومین جلسه ستاد استانی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه سه نهاد دست‌اندرکار گرامیداشت این روز هستند.

وی افزود: حوزه علمیه به دلیل سالروز تبعید حضرت امام(ره) و آن فریاد و خروش ایشان علیه مصونیت قضائی مستشاران آمریکا در این ماه صورت گرفت، دانشگاه‌ها به‌خاطر تسخیر لانه جاسوسی به‌وسیله دانشجویان پیرو خط امام آموزش و پرورش هم پرسابقه‌ترین عنصر در ۱۳ آبان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تأکید کرد: ما باید به مطالبات رهبری در زمینه بسیج دانش‌آموزی توجه کنیم و از جمله اینکه گلایه کردند که چرا اسناد لانه جاسوسی در متون درسی و دانشگاه‌ها نمی‌آید و ایادی استعمار تمام نسخه‌های آن را جمع‌آوری کردند در حالی که برای این ۸۰ جلد کتاب زحمات فراوانی کشیده شده و از برگه‌های رشته رشته شده جمع‌آوری شده است.

وی با گرامیداشت روز ۱۴ آبان روز مازندران گفت: اولین حکومت اهل بیتی علوی قبل از آغاز دوران غیبت در اینجا شکل گرفته است و در جدول هفته روز مازندران باید یک روز به نام علما و روحانیت باشد چرا که اینها از برجستگی‌های بزرگ استان هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: هجمه‌های اخیر اسرائیل نه باید کوچک شمرده و نه باید بزرگ‌نمایی شود، البته باید محاسبات غلط آن‌ها به هم بخورد و قدرت جمهوری اسلامی و این مردم عزیز به آن‌ها تفهیم شود و یک راهپیمایی باشکوه برای قوت قلب غزه، لبنان و جبهه مقاومت برپا کنیم‌.

نظر شما