شناسهٔ خبر: 69419195 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت سکه دوباره گران شد / قیمت انواع سکه امروز ۷ آبان ۱۴۰۳

در حالی که قیمت انواع سکه در شروع هفته با ریزش قابل توجهی همراه شد، در دو روز قیمت سکه بار دیگر به روند صعودی بازگشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس طلا و ارز اقتصادآنلاین، قیمت انواع سکه در بازار امروز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ با افزایش مواجه شد. افزایش قیمت سکه از ظهر روز گذشته آغاز شد و امروز این روند اوج گرفته است.

قیمت سکه امامی امروز ۷ آبان ۱۴۰۳

در لحظه تنظیم این خبر، قیمت سکه امامی ۵۲ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان است که این رقم، افزایش  ۱ میلیون و ۴۳۰ هزار تومانی (حدود ۳ درصد) سکه نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد.

سقف قیمت به ثبت رسیده برای سکه امامی برابر است با ۵۵.۶۳۰.۰۰۰ تومان که در تاریخ دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ رقم خورده است و سکه امامی پس از افت شدید در روز شنبه آرام آرام دارد به رکورد ۳۰ مهر نزدیک می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی امروز ۷ آبان ۱۴۰۳

سکه بهار آزادی امروز ۴۷ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان قیمت خورده است. سکه طرح قدیم یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شده است.

سقف قیمت به ثبت رسیده برای سکه بهار آزادی برابر است با ۴۸.۹۹۵.۰۰۰ تومان که در تاریخ چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ رقم خورده و قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر کمتر از یک میلیون با رکورد ۲ آبان فاصله دارد.

قیمت نیم سکه امروز ۷ آبان ۱۴۰۳

قیمت نیم سکه در حال حاضر ۲۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است که این رقم رشد ۱۵۰ هزار تومانی قیمت نیم سکه نسبت به معاملات عصر روز گذشته را نشان می‌دهد.

سقف قیمت به ثبت رسیده برای نیم سکه برابر است با ۲۹.۷۰۰.۰۰۰ تومان که در تاریخ دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ رقم خورده است.

قیمت ربع سکه امروز ۷ آبان ۱۴۰۳

قیمت ربع سکه نیز امروز با افزایش مواجه شده و در حال حاضر ربع سکه به قیمت ۱۷ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت ربع سکه در لحظه شروع معاملات امروز ۱۰۰ هزار تومان ارزان‌تر بود.

سقف قیمت به ثبت رسیده برای ربع سکه برابر است با ۱۹.۴۰۰.۰۰۰ تومان که در تاریخ دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ رقم خورده است.

قیمت سکه گرمی امروز ۷ آبان ۱۴۰۳

قیمت سکه گرمی با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسیده است.

نظر شما