شناسهٔ خبر: 69285860 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارگردان فیلم «نهنگ‌ها» عنوان کرد؛

بابت ۴۵ سال مهمان‌نوازی ایرانیان از افغانستانی‌ها سپاس‌گزارم

ندا زنگینه

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «نهنگ‌ها» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا جعفری و تهیه‌کنندگی محمد احمدی توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه «هنر و تجربه»، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «نهنگ‌ها» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا جعفری و تهیه‌کنندگی محمد احمدی شامگاه یکشنبه ۲۹ مهر با حضور سازندگان اثر، جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم «نهنگ‌ها» گفت: در شرایط موجود و با اوضاعی که در اکران فیلم‌ها می‌بینیم جا دارد که از «هنروتجربه» که باعث دیده‌شدن و اکران چنین فیلم‌هایی می‌شود، تشکر کنیم.

غلامرضا جعفری کارگردان فیلم «نهنگ‌ها» نیز از سرمایه‌گذار، تهیه‌کننده و عوامل فیلم تشکر کرد و با اشاره به مهمان‌نواز بودن مردم ایران گفت: واقعیت این است که نسل پدران من بیش از ۴ دهه است که در ایران هستند. نسلی از افغانستانی‌های مهاجر در ایران به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند که ایران را خیلی دوست دارند. ۴۵ سال است که مهاجران افغانستانی در ایران هستند و دوستان ایرانی در این ۴۵ سال مهمان‌نوازی کرده‌اند و من از طرف خودم برای این ۴۵ سال مهمان‌نوازی واقعاً تشکر می‌کنم.

جعفری با اشاره به داستان فیلم «نهنگ‌ها» بیان کرد: در این فیلم سعی کرده‌ام که اگر نقدی دارم، منصفانه باشد. من این مسئله را چند بار تکرار می‌کنم و لکنتی هم در بیانش ندارم همین که گروه سینمایی «هنر و تجربه» این فرصت را داده است که فیلم یک فیلمساز افغانستانی اکران شود به نظرم نشان‌دهنده همین مهمان‌نوازی است. من از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم که این ۲ ملت بتوانند بیش از این با هم دوست باشند و یکدیگر را دوست داشته باشند.

سوگل قلاتیان، شهره موسوی، رونیکا بهرام‌زاده، مرجان علوی، مهدی افشار، امیر شاهرخی سایر عوامل فیلم طی سخنان کوتاهی از حاضران و مخاطبان تشکر کردند و خواستار حمایت از فیلم‌های مستقل و تجربی شدند.

نظر شما