شناسهٔ خبر: 69285591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیشنهاد۵۰۰میلیونی فرد۲۷ساله برای چشم‌پوشی پلیس ازکشف مواد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به کشف حدود ۲ کیلو موارد مخدر و مشروبات الکلی از یک فرد ۲۷ ساله گفت: این فرد به نیروهای پلیس رشوه ۵۰۰میلیون ریالی پیشنهاد کرد که با عزت نفس پلیس مواجه و فرد به مراجع قضایی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،  سرهنگ قاسم جانعلی‌پور رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به خدمات 24ساعته پلیس به مردم برابر قوانین اظهار کرد: یکی از اقدامات پلیس گشت‌های دائمی در شهرها و محلات است تا درصورت بروز موارد مشکوک یا غیره به موضوع ورود کرده و اقدام قانونی صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه گزارشی درخصوص خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی با هویت معلوم به کلانتری 11 بندرانزلی گزارش شد، گفت: نیروهای گشتی پلیس با دریافت این گزارش و با هماهنگی مقام قضایی، سریعا به محل اعزام شدند تا اقدامات قانونی را انجام دهند. 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه نیروهای پلیس در این ماموریت و بازرسی از فرد و محل مورد نظر،  مقدار یک کیلو و 220 گرم هروئین، 870 گرم شیشه و یک بطری مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط کردند، افزود: متهم 27ساله بعد از کشفیات پلیس و محرز شدن به خلاف، به نیروهای پلیس پیشنهاد 500 میلیون ریال رشوه داد تا از این خلاف صورت گرفته وی چشم پوشی کنند. 

جانعلی‌پور با بیان اینکه رشوه با عزت نفس و صحت عمل پلیس رد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت:  از مردم خواست می‌کنیم هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی 197 در میان بگذارند. 

انتهای پیام/

نظر شما