شناسهٔ خبر: 69281023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

حواسمان به وحدت امت اسلامی باشد/ لزوم پشتیبانی از جبهه مقاومت

خرم‌آباد - مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: رهبر معظم انقلاب به ما فرمان دادند که حواسمان به وحدت و اخوت امت اسلامی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی صبح امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در سخنانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با جبهه مقاومت و لزوم وحدت امت اسلامی، اظهار داشت: ایشان همچنین در سخنرانی‌های اخیر خود به گفتمان مقاومت و لزوم توجه به این گفتمان تأکید داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا ما باید روایت کنیم و اتفاقات در کشور و در جبهه مقاومت باید روایت شود، عنوان کرد: الان ما در خط مقدم جبهه هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری سه روز بعد از عملیات وعده صادق ۲، در نماز جمعه با هیبت حیدری و اقتدار در خط مقدم جبهه مقاومت حضور پیدا کردند، گفت: رهبری به ما فرمان دادند که حواسمان به وحدت و اخوت امت اسلامی باشد، الان هم حزب الله و لبنان نیاز به حمایت دارد.

حجت‌الاسلام قدرتی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از حزب‌الله لبنان، ادامه داد: کمترین کار این است که پشتیبانی مالی داشته باشیم چرا که الان ما در خط مقدم جبهه مقاومت هستیم.

وی در ادامه سخنان خود، تأکید کرد: دغدغه ما باید پشتیبانی از جبهه و گفتمان مقاومت باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره موضوع تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد، گفت: در چند سال اخیر اقدامات و اتفاقات خوب و مبارکی در تبلیغات اسلامی خرم‌آباد صورت گرفته است.

وی با تقدیر از رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد و لزوم ادامه اقدامات از سوی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد، گفت: امیدواریم اقدامات به نحو مطلوب گذشته از سوی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد ادامه داشته باشد.

نظر شما