شناسهٔ خبر: 69277310 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قدس | لینک خبر

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر شد

نگارشی زیبا و رسا درباره عشقی آتشین، عزمی پولادین و ایمانی راستین

صاحب‌خبر -

در مراسم شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در زنجان، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «پاییز آمد» روایت زندگی خانم فخرالسادات موسوی و سردار شهید احمد یوسفی؛ فرمانده واحد مهندسی، رزمی سپاه ناحیه زنجان منتشر شد. متن تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است:
بسمه ‌تعالی
- عشقی آتشین، عزمی پولادین، و ایمانی راستین چهره‌نگار زندگی این دو جوان است که با نگارشی زیبا و رسا در این کتاب تصویر شده است. این نیز از همان روایات صادقانه است که شنیدن و خواندن آن امثال این حقیر را خجالت‌زده میکند و فاصله‌ی نجومی‌شان با این مجاهدان واقعی را آشکار میسازد.
شهدا هم مثل سایر آدم‌های شهر زندگی عادی داشته و در روزمرگی کاملاً معمولی به سر می‌بردند، شاید خیلی‌هایشان حتی اهل نماز شب یا مستحبات نبودند و در همین کوچه ‌و بازار زندگی می‌کردند، آرزوهایی داشته‌ و اشخاصی بریده از دنیا و مادیات نبوده‌اند. در کتاب «پاییز آمد» به زندگی خصوصی خانم موسوی و شهید یوسفی، آشنایی و عشق آن‌ها پرداخته می‌شود، اتفاقی که در کتاب‌های مشابه کمتر رخ می‌دهد. نویسنده این کتاب محترم گلستان جعفریان و سوره مهر آن را منتشر کرده است. 

نظر شما