شناسهٔ خبر: 69272386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در جلسه وبیناری هفته ورزش و تربیت‌بدنی کاظمی‌پور با مسئولان بانوان استان‌ها مطرح شد:

تاکيد بر برگزاري جشنواره دختران آفتاب/ اجرايي شدن برنامه توسعه‌اي ورزش بانوان در حوزه‌هاي قهرماني و همگاني

صاحب‌خبر -
تاکيد بر برگزاري جشنواره دختران آفتاب/ اجرايي شدن برنامه توسعه‌اي  ورزش   بانوان  در حوزه‌هاي قهرماني و همگاني
خبرگزاری آریا - همزمان با هفته تربیت بدنی، جلسه وبیناری معاون توسعه بانوان با مسئولان ورزش بانوان ادارات کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا، پیش از ظهر امروز، مریم کاظمی‌پور در جلسه وبیناری که به مناسبت هفته تربیت ورزش و تربیت بدنی در دفتر معاونت برگزار شد، ضمن تبریک این هفته گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.
وی اظهار داشت: از نزدیک شاهد تلاش‌های شما عزیزان در بخش جذب اعتبارات، برنامه ریزی و سیاست گذاری در تامین زیر ساختها با هدف رونق بخشی به ورزش بانوان در ابعاد قهرمانی و همگانی با تکیه بر مقوله مهم زیست بوم ماجرای طرحهای ویژه بانوان هستم.
معاون توسعه ورزش بانوان افزود: خدا را شاکرم که این معاونت موفق شد براساس ارزیابی ها و مستندات صددرصد برنامه‌های تدوین شده در سال 1402 را محقق و در جشنواره شهید رجایی به امتیاز کامل دست پیدا کند.
معاون توسعه ورزش بانوان همچنین به عنوان دومی معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در ارزشیابی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این عنوان در بین 40 دستگاه برای این معاونت به دست آمده که اگر حضور شما نبود قطعا به وقوع نمی پیوست.
وی در ادامه‌ی سخنانش با اثر بخش خواندن برنامه‌های توسعه ای این معاونت، نتایج کسب شده در حوزه های قهرمانی، همگانی در حوزه بانوان را با تکیه بر آمار و ارقام موفقیت آمیز توصیف کرد و بیان کرد: آنچه که در سال‌های گذشته به عنوان دستاورد ورزش ایران در داخل و خارج از کشور به ثبت رسیده، حاصل تعامل، تلاش و همکاری تمامی ارکان ورزش در صف و ستاد بوده است.
مریم کاظمی پور در این نشست همچنین توضیحاتی را در خصوص جشنواره دختران آفتاب «دا» با همکاری آموزش و پرورش در استان‌ها و شهرستان‌ها اشاره کرد و هماهنگی در اجرا با هدف دستیابی به نتایجی که برای این طرح پیش بینی شده را مورد تاکید قرار داد.
وی در این ارتباط متذکر شد که آیین افتتاحیه این جشنواره همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی 1403 برگزار شود و معاونین بانوان استان‌ها برگزاری آن را به طور جدی پیگیری کنند.
معاون توسعه ورزش بانوان در بخش دیگری از سخنانش از المپیاد سراسری آمادگی جسمانی و تندرستی ویژه بانوان در استان مازندران به عنوان یکی از سلامت محور، نام برد و گفت: حضور شرکت کنندگان در دومین المپیاد ورزش ی آمادگی جسمانی به میزبانی رامسر قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: برگزاری چنین رویدادهایی علاوه براینکه بین بانوان ایجاد انگیزه می‌کند، تا حد زیادی تضمین کننده سلامت جامعه بویژه سلامت بانوان که وظیفه تعلیم و تربیت نسلی سالم برای ایران عزیز را نیز برعهده دارد، مهم است.
وی همچنین طرح ملی پایش آمادگی جسمانی و ارتقا سلامتی خانواده در راستای سبک زندگی سالم به میزبانی استان گیلان را یکی از مهمترین برنامه‌های این معاونت خواند و برگزاری هرچه زودتر طرح توجیهی و آموزشی آن را مورد تاکید قرار داد.
در این جلسه وبیناری، مریم کاظمی پور با اشاره به سه طرح ملی بانو توانا، پایش و حجاب و عفاف، پیگیری و اجرای آن را بسیار مهم توصیف کرد.
در ادامه هریک از استانها توضیحاتی در خصوص مسایل ومشکلات در اجرای طرحهای مطرح شده در این نشست بیان کردند‌

نظر شما