شناسهٔ خبر: 69270095 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رادیو اقتصاد به ۱۷ سالگی رسید/ تقویت برنامه‌های مطالبه‌گرانه

عطیه موذن

مدیر رادیو اقتصاد تاکید کرد که با تقویت برنامه‌های مطالبه‌گرانه در تلاش است تا خواسته‌های اقتصادی مردم را به مسئولان منتقل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، سیدمحمدرضا صالحی مدیر رادیو اقتصاد در گفت و گویی در آستانه ۱۷ سالگی این شبکه درباره برنامه ها و رویکردها بیان کرد: بازمهندسی جدول پخش برنامه‌های رادیو اقتصاد و حرکت به سمت افزایش سهم برنامه‌های تعاملی نیز جایگاه ویژه‌ای به این شبکه در سپهر رسانه‌ای کشور داده است.

وی درباره جایگاه شبکه در میان مخاطبان گفت: این شبکه یک رادیوی تخصصی است و عموما با هدف تولید محتوای ویژه، برای مخاطبان با نیازهای خاص راه‌اندازی شده است. پرداختن به مساله اقتصاد در مفهوم عام آن در حوزه معیشت ظرفیت بالایی در جذب مخاطبان عام دارد و به دلیل فراگیر بودن موضوعات، تعاملات مخاطب و رسانه بسیار گسترده‌تر است که این ارتباط از طریق پیامک، خط تلفن و مرکز ۱۶۲ سازمان صورت می‌گیرد. جایگاه ما در میان مخاطبان با توجه به کیفیت برنامه‌ها و تنوع موضوعات به خوبی تثبیت شده و این امر ما را به یکی از رسانه‌های مؤثر در آگاهی‌بخشی اقتصادی تبدیل کرده است.

مدیر رادیو اقتصاد اضافه کرد: مطالبه‌گری از اساسی‌ترین رویکردهای رادیو اقتصاد است که چارچوب موضوعی آن براساس اسناد بالادستی و راهبردی شبکه به طور جدی دنبال می‌شود. در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری شعار سال را با تمرکز بر موضوع اقتصاد ابلاغ فرموده‌اند و از این رو شبکه اقتصاد درخصوص تبیین مسایل و مطالبه‌گری، برنامه‌ریزی دقیقی داشته و در تعامل با مخاطبان و دعوت از کارشناسان و تحلیلگران، به طرح مسائل مردم درتمام حوزه‌های خرد و کلان تولید، خدمات، تجارت و سرمایه‌گذاری پرداخته است. برنامه‌هایی مانند «هشت صبح»، «صدای کار»، «سهم من»، «به قید فوریت»، «رهیافت» و ... را می‌توان از جمله برنامه‌های مطالبه‌گرا در این شبکه برشمرد.

نظر شما