شناسهٔ خبر: 69268513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اراک میزبان بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری با حضور بیش از ۴۰ شرکت کننده به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری در استان مرکزی اظهار کرد: لوازم خانگی از صنایع مهم کشور به شمار می‌رود و این صنعت نه تنها سبب اشتغال‌زایی برای افراد زیادی شده بلکه تاثیر زیادی بر صنایع بالادستی و قطعه‌سازی در راستای اشتغال‌زایی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری بیست ویکمین نمایشگاه لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری در محل نمایشگاه دائمی بین‌الملی استان، افزود: نمایشگاه از تاریخ 30 مهرماه لغایت 4 آبان‌ماه برگزار می‌شود، در این نمایشگاه بیش از 40 تولیدکننده، نمایندگان و عرضه‌کنندگان لوازم خانگی از سراسر کشور مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: این رویداد مؤثر مثل اغلب نمایشگاه‌های مهم داخلی و بین المللی فرصت بسیار خوبی را برای شرکت‌ها فراهم کرده است تا بتواننده علاوه بر رشد کسب وکار خود و عقد قرارداد همکاری و تبادل اطلاعات نیز منجر به رشد و توسعه صنعت لوازم خانگی شوند.

رمضانی بیان کرد: نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج‌هزار متر مربع راه‌اندازی می‌شود و تولید و عرضه‌کنندگان محصولات در این نمایشگاه در قالب 146 غرفه به معرفی و نمایش محصولات مرتبط با لوازم خانگی شامل یخچال، فریزر، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه و محصولات صوتی و تصویری می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 پذیرای متخصصین، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود، خاطرنشان کرد: این رویداد جهت نمایش آخرین دستاوردهای صنعت لوازم خانگی و با هدف ایجاد فرصتی رقابتی و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات اقتصادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/711/

نظر شما