شناسهٔ خبر: 69265245 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روحانی خبر داد؛

آموزش مدیریت پسماند در تهران

شهردار منطقه ۶ تهران گفت: آموزشیاران در برنامه‌های آموزشی مدیریت پسماند، سرایداران و مدیران شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت را با نحوه راه‌اندازی و ثبت سفارش اپلیکیشن شهرزاد آشنا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ پ ایتخت با اشاره و تأکید بر تداوم برپایی کارگاه‌های آموزشی موضوع محور از جمله مدیریت پسماند در سطح محلات و نواحی شش‌گانه، گفت: آموزشگران اداره مدیریت پسماند این شهرداری این بار به شهرک والفجر رفتند و شهروندان و شاغلان درمجتمع‌های مسکونی، تجاری، ورزشی و خدماتی مستقر در این محدوده را با اپلیکیشن شهرزاد و همچنین چگونگی استفاده از سامانه نوماند آشنا کردند.

روحانی همچنین گفت: آموزشیاران در این برنامه‌های آموزشی مدیریت پسماند به شکل ویژه، سرایداران و مدیران شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت را با نحوه راه‌اندازی و ثبت سفارش اپلیکیشن شهرزاد و سامانه نوماند آشنا کردند و از این طریق تعدادی از آنان توانستند اولین ثبت سفارش تحویل پسماندهای خشک را در سامانه انجام دهند.

گفتنی است؛ کارشناسان و آموزشگران اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۶ تهران درکنارآموزش‌های می‌دانی، مقادیر زیادی بروشور و تراکت با موضوعات مختلف، معرفی سامانه نوماند و اپلیکیشن شهرزاد، تفکیک زباله از مبدا، اهمیت جداسازی پسماندهای خشک از زباله‌های‌تر و… را بین شهروندان توزیع می‌کنند.

نظر شما