شناسهٔ خبر: 69257871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاندار سابق اصفهان:

کار ده ساله در انتقال آب را سه سال انجام دادیم

حوزه / مرتضوی گفت: در دولت سیزدهم، ۷۶۰ کیلومتر از عملیات پروژه انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان لوله‌گذاری شد و رئیس دفتر ریاست جمهور دولت چهاردهم زمان انجام آنرا طبق روال انتقال آب از خلیج فارس به یزد، ده ساله می پنداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سید رضا مرتضوی در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید جمهور شهید رئیسی و شهدای مقاومت، با اشاره به شروع به کار دولت در شرایط سخت و دشوار همه گیری کرونا، اظهار داشت: در شرایطی مسئولیت استان اصفهان را تفویض نمودند که بیماری کرونا در کشور و از جمله اصفهان شرایط ناگواری را به بار آورده بود و با تجمع مستمر کشاورزان و برخی دیگر از اقشار در برابر استانداری مواجه بودیم.

وی افزود: به مدد همراهی، همکاری، مشاوره و راهنمایی که از سطح ملی به استان می‌شد گام به گام جلو رفتیم تا جایی که امروز در شرایط متفاوتی قرار داریم.

استاندار سابق اصفهان عنوان کرد: شهید رئیسی رویکردهای مختلفی را به ما آموخت و اگر امروز به مدیران استان نگاه کنیم، متوجه می‌شویم نزدیک به ۴۰ نفر از مدیران استان از گرایش‌های دولت چهاردهم هستند.

مرتضوی با بیان اینکه در راستای تاکیدات رئیس جمهور شهید تلاش شد روزهایی را به ملاقات مردمی اختصاص داده شود، یادآور شد: ۵۷ جلسه مستقیم با مردم با حضور نمایندگان دستگاه‌ها انجام شد و با تأسی از سفرهای رئیس جمهور، مشکلات شهرستان‌های مختلف احصاء و سعی می‌شد تا با حضور نمایندگان دستگاه‌های استان، این مسائل جمع بندی شود.

وی اضافه کرد: ۱۱۷ سفر طی سه سال به شهرستان‌ها انجام شد و برای تکریم مردم و تسهیل مراودات آنها با دولت، سامانه کارتابل شهروندی نیز طراحی شد.

وی به میزبانی۹۷ هیئت از اعضای دولت و کشورهای خارجی و میزبانی از کنگره‌ها و رودیدادهای بین المللی در اصفهان اشاره کرد و یادآور شد: هم چنین پروژه آب کوهرنگ و تکمیل سد آن احیاء شد و برای پروژه انتقال آب از خلیج فارس بالغ بر ۴۸ پیمانکار برای این پروژه به کار گرفته شد و با مجموعه اقدامات انجام شده طی این سه سال، رکورد پیشرفت این پروژه شکسته شد.

استاندار سابق اصفهان، بخشی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان را برشمرد و طرح‌های تأمین آب استان که در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی و آغاز شد را تشریح کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، ۷۶۰ کیلومتر از عملیات پروژه انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان لوله‌گذاری شده و رئیس دفتر ریاست جمهور دولت چهاردهم زمان انجام آنرا طبق روال انتقال آب از خلیج فارس به یزد، ده ساله می‌پنداشت.

انتهای پیام. /

نظر شما