شناسهٔ خبر: 69251586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آذرباد: نباختن به مدعیان نشان می‌دهد تیم‌مان باکیفیت است

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد نباختن به مدعیان قهرمانی نشان می‌دهد این تیم کیفیت بالایی دارد.

صاحب‌خبر -

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل استقلال در تهران گفت: با توجه به دو باخت پی در پی‌مان حتماً باید برابر استقلال امتیاز می‌گرفتیم و کادر فنی هم به خوبی این تیم را برای ما آنالیز کرده بود. می‌دانستیم بازی آسانی نداریم، ولی در لحظات مهمی از بازی بابرنامه بازی کردیم و به هدف‌مان رسیدیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد سه گل به استقلال بزنند، تصریح کرد: همانطور که آلومینیوم فکر نمی‌کرد چهار گل در اصفهان به ما بزند، ما هم تصور نمی‌کردیم با این نتیجه استقلال را شکست بدهیم. به هر حال فوتبال همین است و نتایج را هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

آذرباد راجع به شکست‌ناپذیری ذوب‌آهن برابر چهار مدعی قهرمانی و اینکه آنها برابر پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور هشت امتیاز گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: حس خوبی از نباختن به مدعیان داریم و این نشان می‌دهد تیم باکیفیتی داریم. در بعضی بازی‌ها که روی کاغذ آسان به نظر می‌رسید امتیازهای حساسی از دست دادیم و باید این را بدانیم که هر مسابقه سختی‌های خاص خودش را دارد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان اظهار داشت: ما بازیکنان جوانی داریم که نیاز به کسب تجربه بیشتر دارند و تیمی که از جوان‌ها استفاده می‌کند ممکن است گاهی اوقات با مشکل مواجه شود. با این حال تلاش می‌کنیم در بازی‌‌های بعدی خوب امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول بالاتر بکشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما