شناسهٔ خبر: 69229970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

سرانه ورزشی در مازندران ۱.۳ سانتی متر مربع است

ساری - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سرانه فضای ورزشی در استان یک متر و ۳۰ سامتی متر مربع بوده و بالاتر از میانگین کشوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ۱۲۵۰ شهید ورزشکار استان و گرامی داشت هفته تربیت بدنی افزود: نشاط، شادابی و جلوگیری از هنجار شکنی از اهداف این هفته به شمار می‌رود.

وی سلامت را مهم‌ترین ارکان و موضوع بیان کردو گفت: در هفته تربیت بدنی در استان مازندران ۸۰۰ برنامه مختلف اجر ا می‌شود و مسابقات سنتی کشتی لو چو دوچرخه سواری و غیره از جمله برنامه‌هاست.

مدیرکل ورزش با جوانان مازندران با اظهار اینکه ۸۰ پروژه نیمه کاره در استان وجود داشت، گفت: امروز شماره پروژه‌های نیمه کاره به ۳۳ پروژه کاهش یافته است و تا دهه فجر ۲۰ پروژه افتتاح می‌شود.

رجبی با اظهار اینکه ۵ پروژه افتتاح می‌شود ادامه داد: سرانه ورزشی در استان مازندران یک متر ۳۰ سانتی‌متر ولی میزان آن در کشور ۸۰ سانتی‌متر است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد در سال گذشته به ازای هر روز یک مدال جهانی، آسیایی و بین الملی توسط ورزشکاران استان کسب شد و بالاترین میزان اعزام ورزشکاران در آسیا و کسب مدال را مازندران داشته است.

وی با اظهار اینکه در مسابقات المپیک مازندران ۸ نفر را به المپیک اعزام و ۴ مدال کسب کرد، ادامه داد: اگر مازندران به تنهایی در مسابقات شرکت می‌کرد بالاتر از ۴۷ کشور قرار می‌گرفت.

رجبی با بیان اینکه ۲۵ ورزشکار مازندرانی از رقابت و رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کردند، گفت: تیم تکواندوی ایران با مربیگری یک مازندرانی قهرمان جهان شد.

نظر شما