شناسهٔ خبر: 69226664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

سفر قریب الوقوع بلینکن به خارومیانه

مهر : طبق برنامه ریزی های انجام شده بلینکن قرار است طی روزهای آتی به خاورمیانه سفر کرده و درباره رسیدن به توافقی که ذیل آن اسرای صهیونیست از بند حماس آزاد شوند به رایزنی بپردازد.

صاحب‌خبر -

خاورمیانه اکنون آبستن حوادث غیرقابل پیشبینی به دلیل توحش صهیونیست هاست. تل آویو اکنون به پشتوانه حمایت‌های آمریکا در حال انجام جنایاتی است که می‌تواند تمامی منطقه را به یک جنگ همه جانبه بکشاند.

بر این اساس، پایگاه آمریکایی آکسیوس به نقل از منابع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود، نوشت: همزمان با ادعاهای مطرح شده از سوی صهیونیست‌ها مبنی بر ترور یحیی سنوار، رهبر سیاسی حماس در غزه، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به خاورمیانه سفر می‌کند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده بلینکن قرار است طی روزهای آتی به خاورمیانه سفر کرده و درباره رسیدن به توافقی که ذیل آن اسرای صهیونیست از بند حماس آزاد شوند به رایزنی بپردازد.

پیش از این مقامات صهیونیست بارها هر گونه آتش بس دائمی در غزه را رد کرده و بر ادامه نسل کشی فلسطینیان در این باریکه تاکید کرده بودند.

خبر مرتبط
لاف‌زنی عجیب بلینکن درباره تنش‌های خاورمیانه

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا پس از نشستی در لائوس مدعی شد: «ما به تعامل شدید برای جلوگیری از درگیری‌های گسترده‌تر در منطقه ادامه می‌دهیم.»

 

نظر شما