شناسهٔ خبر: 69224495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کل جدید دادگستری قم عنوان کرد؛

توجه ویژه به موضوع حجاب و عفاف در دوره جدید مدیریت دادگستری قم

قم- رییس کل جدید دادگستری استان قم گفت: موضوع حجاب و عفاف با توجه به شرایط شهر مقدس قم مورد توجه ویژه دوره جدید مدیریت دادگستری استان قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم گفت: خرسندم که بعد از دو دهه دوری از شهر مقدس قم بار دیگر به این شهر بازگشته ام و قم در عرصه‌های علمی پیشتاز است.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم بیان کرد: استان قم به لحاظ وجود بارگاه منور کریمه اهل بیت علیهم السلام، حوزه‌های علمیه و مسجد مقدس جمکران جایگاه ویژه ای دارد و متمایز از سایر استان‌ها است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در این دوره ارتباط با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه قم تقویت شود و دستگاه قضائی باید از رهنمودهای این عزیزان بهره مند شود.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: اجرای سندهای بالادستی دستگاه قضائی، تکریم مراجعان و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان و قضات از اولویت‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در شهر مقدس قم بیان کرد: توجه به موضوع حجاب و عفاف از برنامه‌های ما است و معتقدیم در شهر مقدس قم باید توجه ویژه‌ای ای به این امر صورت گیرد.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم گفت: تلاش می‌شود تا با حفظ استقلال دستگاه قضا همکاری و همراهی‌های خوبی با دستگاه‌های دولتی در موضوع مختلف داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حفظ و صیانت از همکاران مجموعه دستگاه قضائی در استان قم در دستور کار خواهد بود گفت: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و امید است در این دوره در این خصوص نیز توجه ویژه ای شود و چرا که معتقدیم که قم دارای قضات توانمند و نظریه پردازی است که می‌توانند برای سایر استان‌ها الگو باشند.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم عنوان کرد: در استان قم کارهای خوبی در بخش‌های مختلف دستگاه قضائی صورت گرفته اما برخی از کارها نیز همچنان بر زمین مانده که باید آن را دنبال کرد.

نظر شما