شناسهٔ خبر: 69224259 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حزب الله از ۴ عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی خبر داد

حزب الله لبنان امروز طی انتشار چند بیانه بر حمایت قاطع خود از ملت استوار فلسطین تاکید و اعلام کرد که چند بار محل تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان پنجنشبه شب در بیانیه‌های متعدد و متوالی از عملیات‌های جدید خود خبر داد و  تاکید کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و در دفاع از لبنان و ملت مقاوم آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز پنج شنبه در راس ساعت 12:00 محل تجمع نظامیان صهیونیست در دو منطقه کفرکلا و العدیسیه را با توپخانه هدف قرار داده و ضربات سهمگینی به آن وارد کرده‌اند.

حزب الله همچنین در بیانه دهم خود که در ساعت 2:00 امروز منتشر کرد، از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه اشغالی مسکاف عام با چند موشک، خبر داد.

در بیانه یازدهم نیز، حزب الله از هدف قرار دادن محل تجمع گروهی از نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی بلیدا خبر داد و بیان کرد: نیروهای مقاومت توانستند با چند موشک صهیونیستها را هدف قرار دهند.

مقاومت لبنان طی بیانه دوازدهم نیز بیان کرد: در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان و ویران کردن خانه های روستاییان لبنانی، نیروهای مقاومت راس ساعت 03:00 بعد از ظهر امروز پنج شنبه 17/10/2024 شهرک اشغالی راموت نفتالی را با چند موشک هدف قرار دهند.

در سیزدهمین و آخرین بیانه ای که حزب الله تاکنون صادر کرد، از هدف قرار دادن گروهی از نظامیان صهیونیست که در منطقه اویویم تجمع کرده بودند، خبر داد و افزود: در این حمله چند موشک به سوی تجمع صهیونیستها شلیک شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما