شناسهٔ خبر: 69220798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی اردستان خبر داد؛

کشف ۹۰۰ گرم تریاک بلعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اردستان

اردستان-فرمانده انتظامی اردستان از کشف ۹۰۰ گرم تریاک بلعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پیشگیری از قاچاق مواد مخدر، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی با نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به کلیه یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی شهرستان ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از استقرار در محل‌های تعیین شده تعداد یک دستگاه خودروسواری پراید که از شهرهای جنوبی کشور عازم پایتخت بود را متوقف و تعداد سه نفر سرنشینان آن را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: با توجه به حالات غیر عادی روحی و روانی سرنشینان خودرو مشخص شد حامل مواد مخدر بلعی هستند که جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شدند.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: پس از انجام عکس‌برداری رادیولوژی از معده متهمان، مشخص شد هر نفر تعداد ۳۰ عدد بسته ۱۰ گرمی، جمعاً ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را بلعیده و قصد انتقال آن به مرکز کشور را دارند که به همراه خودرو به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی بیان کرد: خودرو در پارکینگ متوقف، مواد مخدر کشف شده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و متهمان نیز جهت تعیین تکلیف، تحویل مقامات قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان یادآور شد: از همشهریان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

نظر شما