شناسهٔ خبر: 69219539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

استقبال اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری

طیبه نوری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ضمن بازدید از مزرعه قوهای لاهیجان گفت: تکمیل این پروژه در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، ولی جهانی ضمن بازدید از مزرعه قوهای شهر لاهیجان افزود:  این اداره‌کل آمادگی آن را دارد تا با سرمایه‌گذارانی که تمایل دارند در حوزه گردشگری فعالیت کنند، همکاری‌های لازم را بعمل آورد تا در کوتاهترین زمان ممکن پروژه مدنظر آماده بهره‌برداری شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد وزیر میراث‌فرهنگی و استاندار استان گیلان بر حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران تاکید دارد، این اداره‌کل بیش از ۲۲۴ فرصت سرمایه‌گذاری آماده کرده و در اختیار سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری قرار خواهد داد.

او بیان داشت: تسهیل‌گری مربوط به امور حوزه گردشگری از جمله اقداماتی است که باید در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی شود که برای تحقق این امر، کمیته سرمایه‌گذاری گردشگری را تشکیل دادیم که بتوانیم نسبت به رفع مشکلات سرمایه ‌گذاران حوزه گردشگری در حداقل زمان ممکن اقدام کنیم.

جهانی در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تصریح کرد: برای سرمایه گذاری در این حوزه، علاوه بر اینکه سرمایه‌گذاران باید توانایی کافی داشته باشند، برای به ثمر رسیدن پروژه‌ها، دولت نیز باید تسهیلات لازم را برای این افراد فراهم کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در بازدید از مزرعه قوها افزود: طرح توسعه این پروژه، در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا ۱/۵هکتار توسط سرمایه‌گذار خریداری شده و ساخت هتل ۵ ستاره و رستوران مدرن در آن از جمله اقدامات پیش‌بینی شده است. 

جهانی در پایان بیان داشت: به منظور تسریع روند تکمیل این پروژه مقرر شد جلسه‌ای با استاندار گیلان و سایر دستگاه‌ها، جهت صدور مجوزهای لازم برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما