شناسهٔ خبر: 69201531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

برای ساخت مدارس در حجم گسترده آمادگی داریم

اهواز - رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: برای ساخت و تکمیل مدارس به ویژه در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم آن هم در حجم گسترده در کنار دولت هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح امروز چهارشنبه در آئین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان که در مدرسه مهدیه شهرک الهیه اهواز برگزار شد، بیان کرد: بر خود ببالیم که ما در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم، نبرد امروز بین حق و باطل نبردی تمدنی است که برخی آن را به ۲ کشور تقلیل می‌دهند اما اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه نبرد تمدنی است، گفت: جالب است که به روزهای آخر خودش نزدیک می‌شود، خیلی خرسند باشید از اینکه در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید، خداوند به ما جان داد و این حیات را در انقلاب اسلامی و در نظام مقدس در جبهه حق داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: اگر به وظیفه خود درست عمل کنیم و اگر بدانیم اکنون که در جبهه حق قرار گرفته‌ایم، بدانیم وظیفه مان در زمان و مکان چیست.

سردار زهرایی با اعلام اینکه رئیس جمهور گفته آمادگی و نظر ویژه دارد که مدارس مناطق محروم را با کمک بسیج و بسیج سازندگی به اتمام برسانند، عنوان کرد: بنده حقیر از این تریبون اعلام می‌کنم که این یک نمونه برای حسن نیت بسیج و سپاه در همکاری با دولت‌ها، در به میدان آوردن همه جهادگران و مردم برای اینکه حل مسئله بکند، است.

وی اضافه کرد: ما نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که برای ساخت و تکمیل مدارس به ویژه در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم آن هم در حجم گسترده و در طول یک زمان مشخص پای کار دولت و کمک کننده به دولت هستیم تا چنین مسأله‌ای ریشه کن شود، البته نوسازی مدارس کشور باید کارسازی این کار را انجام دهد.

نظر شما