شناسهٔ خبر: 69194991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خطای وحشتناک روی لوا: قلب هواداران بارسا ایستاد

در آخرین دقایق دیدار لهستان و کرواسی، دومینیک لیواکوویچ با خطای شدید خود روی پای رابرت لواندوفسکی از زمین اخراج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، مصاف تیم های کرواسی و لهستان در یک بازی پرگل از هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های اروپا با تساوی ۳-۳ به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند‌.

یکی‌ از نکات قابل توجه این دیدار، نیمکت نشینی رابرت لواندوفسکی بود که سرمربی لهستان قبل از شروع بازی دلیلش را مصدومیت خفیف مهاجم بارسلونا معرفی کرد.

2095517

با این حال و با توجه به شرایط بازی، سرمربی لهستان در دقیقه ۶۳ ناچار به وارد زمین کردن لواندوفسکی شد و تنها پنج دقیقه بعد از ورود لوا به زمین، روی پاس کاتبک عالی او، لهستان توانست توسط سباستین زیمانسکی به گل مساوی دست یابد.

فشار لهستان برای به ثمر رساندن گل برتری‌ ادامه پیدا کرد و آنها در دقیقه ۷۶ می‌توانستند بار دیگر‌ توسط لواندوفسکی به گل برسند تا اینکه جنجالی ترین صحنه بازی با اخراج دروازه بان کرواسی رقم خورد.

2095518

در این صحنه از بازی، لواندوفسکی روی پاس در عمق زیمانسکی می‌رفت که با دروازه بان تک به تک شود اما لیواکوویچ با خروج به موقع زودتر از لوا به توپ رسید و اقدام به دفع آن کرد. او توپ را دور کرد اما بلافاصله با کف پا روی زانوی راست لواندوفسکی فرود آمد تا مهاجم بارسلونا از شد درد روی زمین بیفتد و به خود بپچید.  

داور بلافاصله بعد از این صحنه دروازه بان را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد اما لواندوفسکی بعد از نزدیک به پنج دقیقه مداوا توسط پزشکان، لنگ لنگان به بازی برگشت و تا آخر ادامه داد اما مشخص بود که اوضاع پای او چندان مناسب نیست. در همین راستا، رسانه های لهستانی خبر از انجام معاینات پزشکی روی پای کاپیتان این تیم دادند که احتمالا فردا انجام خواهد شد و مشخص می‌شود که آیا این مهاجم باتجربه دچار مصدومیت سنگینی شده یا بدون مشکل به میادین برمی‌گردد.

نظر شما