شناسهٔ خبر: 69194990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

موراتا پس از گل نکردن پنالتی: بزرگان هم اشتباه می‌کنند!

آلوارو موراتا، ستاره تیم ملی اسپانیا، به از دست دادن پنالتی‌اش در بازی مقابل صربستان، واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا موفق شد با نتیجه ۳-۰ صربستان را شکست دهد. این بازی در ورزشگاه نوئوو آرکانخل در کوردوبا برگزار شد. از همان ابتدای بازی، اسپانیا تسلط خود را نشان داد و آیمریک لاپورت در دقیقه ۵ نخستین گل را به ثمر رساند. در ادامه، آلوارو موراتا در دقیقه ۶۵ و الکس بائنا در دقیقه ۷۷ گل‌های دوم و سوم اسپانیا را وارد دروازه صربستان کردند. همچنین، یکی از بازیکنان صربستان به نام استراهینیا پاولوویچ در دقیقه ۷۶ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. موراتا قبل از گلزنی فرصت خوبی برای ثبت گل از روی نقطه پنالتی داشت اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت. او پس از بازی با خبرنگاران درباره دیدار امشب صحبت کرد.

تشویق شدنت توسط هواداران؟

نمی‌دانم بسیاری از مردم می‌دانند یا نه، اما من بخش بزرگی از کودکی‌ام را در کوردوبا گذرانده‌ام و خاطرات فوق‌العاده‌ای از اینجا دارم. فقط می‌توانم از مردم کوردوبا به خاطر محبتی که به من نشان می‌دهند، تشکر کنم. امروز آنها به من کمک کردند که به جنگیدن ادامه دهم، زیرا یک پنالتی را از دست دادم، اما سپس توانستم یک گل بزنم. ما در یک مرحله حذفی دیگر هستیم، این چیزی است که اهمیت دارد. به نظر می‌رسد آسان است، اما ما در تمام مراحل حذفی در سال‌های اخیر حضور داشته‌ایم و باید به آن ارزش بدهیم.

2095519

پنالتی؟

من توپ را خیلی محکم زدم و حتی یک حفره در زمین ایجاد کردم. حتی بهترین‌های تاریخ هم اشتباه می‌کنند.

مصدومان زیاد تیم؟

ما باید به جنبه مثبت نگاه کنیم. برای آنهایی که مصدوم هستند متأسفیم، دلمان برای‌شان تنگ می‌شود. آنها به اردو آمدند تا ما را از نزدیک ببینند. تیمی که ما ساخته‌ایم خاص است. ما بازیکنان جوان زیادی داریم، نه تنها آنهایی که اینجا هستند، بلکه آنهایی که می‌توانند بعداً به تیم بیایند هم خاص هستند.»

نظر شما